Beantwoord

KPN ID verwijderen

  • 27 August 2020
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Graag mijn KPN ID verwijderen. Ik had deze aangemaakt voor mijn ouders maar heb inmiddels een nieuw KPN ID aangemaakt voor mijn vader en de producten daaraan gekoppeld. Alsnog krijg ik nu op mijn e-mailadres de maandelijkse factuur.
 

icon

Beste antwoord door Heine 3 September 2020, 15:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Y. J. Postma

Bedankt voor je berichtje op ons Forum. Wil je de KPN ID verwijderen waarmee je dit bericht op ons Forum geplaatst hebt? Ik zie namelijk dat daar nog een product aan gekoppeld is. Ik raad je aan om dat product eerst te ontkoppelen door in te loggen op MijnKPN of de MijnKPN App, en daar te kiezen voor “Producten” en vervolgens onderaan “ontkoppel product". Daarna kan ik de KPN ID voor je laten verwijderen. Let er op dat je dan ook geen toegang meer hebt tot het KPN Forum. 

Hoi Heine, bedankt voor uw antwoord. Het gaat inderdaad om deze KPN ID. Als ik inlog, zie ik geen gekoppelde producten...

Ook als er nog wel een product aan dit e-mailadres gekoppeld is, graag nog steeds verwijderen.

Reputatie 5
Badge +10

Helder, dank je @Y. J. Postma. Ik heb het verzoek om dit KPN ID te verwijderen intern doorgezet. Het zal spoedig (doorgaans binnen enkele werkdagen) verwerkt worden. 

Reageer