Beantwoord

KPN ID verwijderen

  • 16 August 2021
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik wil graag dat mijn KPN Account wordt verwijderd en de gegevens worden verwijderd. Er zijn geen producten meer aanwezig.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 August 2021, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Fokk, welkom op het forum. Gaat het om het KPN ID waarmee je dit bericht hebt geplaatst of over een andere? Als het een andere is kan je die op je forumprofiel toevoegen. Ik hoor het graag van je.

Het gaat om dit KPN ID (of account; hoe je het maar noemt). Ik heb al meer dan 1 jaar geen KPN product meer en wil graag dat dit account incl. alle gegevens (facturen en persoonlijke gegevens) wordt gewist en verwijderd. Na vruchteloze pogingen via telefoon en later KPN winkel in Sneek hoop ik dat het nu wel lukt.

Reputatie 7

KPN ID is jouw account hier op het forum en de inlog voor MijnKPN, maar die laatste zal je vermoedelijk al niet meer gebruiken als het abonnement al gestopt is. De facturen worden daarbij niet verwijderd en daar is ook geen mogelijkheid voor. We zijn fiscaal gezien wettelijk verplicht om niet-gespecificeerde facturen tot maximaal 7 jaar te bewaren. Dit wordt ook toegelicht in het Privacy statement, bij punt 4.2.

Het enige wat ik dus kan laten verwijderen is jouw KPN ID, als je dat wilt doe ik daar een verzoek voor. 

Prima, bij deze dus graagmijn KPN ID te verwijderen.

Reputatie 7

Helemaal goed, ik heb het verzoek hiervoor gedaan.

Bedankt. Hoop ik nu op een goeie afloop.

Reputatie 7

Ik heb een terugkoppeling gekregen @Fokk, jouw KPN ID is verwijderd! Je kunt er niet meer mee inloggen op MijnKPN. Voor het forum gebruik je volgens mij een Facebook account, daarmee zal je hier nog wel kunnen inloggen.