Beantwoord

KPN Pay en inloggen lukt niet meer nu ik nieuw klantnummer heb

  • 3 February 2023
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Ik zit met 2 problemen.

1. Ik kan niet inloggen opn kpnid op website omdat het oude nr niet meer klopt. Hoe kan ik het nr wijzigen. 

2. Ik heb kpn pay maar door een nieuw nr. Kan ik dus niet meer betalen met kpn pay, omdat kpn pay op oude nummer staat en aangeeft dat betaalrekening is gesloten… alles al geprobeerd maar alles blijft op oude nr staan 

 

Wie kan mij helpen 

 

 

 

icon

Beste antwoord door GeSp 4 February 2023, 00:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Nicitha 

 

Je kan dat niet wijzigen, je moet dan een nieuw KPN account aanmaken, dat kan via dezelfde MijnKPN inlogpagina. Je zal dat met een ander e-mailadres moeten doen, dat mag elk e-mailadres zijn zoals b.v. een outlook.com of gmail.com e-mailadres.

Vervolgens koppel je al je producten aan het nieuwe KPN account, de producten worden dan automatisch verwijderd bij je oude onbruikbare KPN account als ze daar aan gekoppeld waren.

 

Hier kan je vinden hoe je KPN pay aan of uitzet: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel/online-aankopen-via-kpn-factuur.htm

Waarschijnlijk moet je eerst het oude nummer verwijderen bij de betaalmogelijkheden (zie de pagina in bovenstaande link onder Vragen over KPN Pay?) en daarna kan je het nieuwe nummer weer toevoegen.