Beantwoord

KPN veilig op telefoon lukt niet

  • 1 November 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik wil graag kpn veilig activeren op mijn mobiel. KPN app service geeft aan dat KPN veilig niet aan staat, terwijl alle producten zijn gekoppeld. Inloggen in KPN veilig beheer kan dus niet.

Er ontstaat eenzelfde digitaal rondje wat telkens belopen wordt.

Chat en telefonisch contact met KPN is al meerdere malen abrupt beëindigd voordat enige communicatie heeft plaats gevonden.

Wat is er toch aan de hand? Hoe kan ik het probleem met kpn veilig oplossen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 November 2020, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fam Verhoeven-Houterman, welkom op het forum! 
Inmiddels zijn we al weer even verder. Is het je nog gelukt KPN Veilig op je toestel werkend te krijgen?

Normaliter is de makkelijkste route:
Op MijnKPN (vanaf een computer) een account aanmaken, daar in te loggen, je thuis abonnement koppelen. 
Vervolgens met diezelfde inloggegevens inloggen op veilig.kpn.com om je licenties te beheren!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!