Beantwoord

Kwaad op klantenservicemedewerker, verbinding verbroken

  • 4 February 2023
  • 7 reacties
  • 213 keer bekeken

Ik heb donderdag gebeld over een tv ontvanger die ik niet ontvangen heb.

Het was donderdag tussen 11.00 en 11.15 . Jullie personeel wilde monteur sturen maar dat was mijn vraag niet aan haar. Zij luistert niet eens goed

Ik was kwaad op haar en zij gooide hoorn op verbinding was weg.

Ik vind dat het niet kan als zij niet stressbestendig is kan ze beter niet werken.

Ik weet niet hoe zij heet maar het was op donderdag. 

Vriendelijke groet 

S.petek 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 February 2023, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Heeft u in uw boze bui misschien onaardige dingen gezegd?

Reputatie 7
Badge +24

... als zij niet stressbestendig is kan ze beter niet werken.

Wat heeft dit met stress te maken?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Petek ,

Er werken honderden mensen bij de telefonische klantenservice, dus dit gaat verder niets opleveren. 
 

Ik stel voor dat je maandag vanaf 8.00 nogmaals belt met 0800-0402. Leg jouw vraag op een rustige manier voor aan de KPN-medewerker en dan komt het vast goed. 

Hallo Noordzee 

Ik heb gelijk terug gebeld ik mijn verhaal verteld aan een andere personeel die ook bij kpn werkt.

Ze kunnen ongeveer zien wie op welke tijd gewerkt heb.

Ik hoop dat ze achter komen wie ik toen aan de lijn had 

Reputatie 7
Badge +24

Ik hoop dat ze achter komen wie ik toen aan de lijn had 

En dan? 

Dat de verbinding verbroken word is niets unieks hoor. Dat lezen we hier op het forum met grote regelmaat. Ik gok dat het 10-tallen malen per dag gebeurt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Petek, welkom op ons forum! 
Bedankt voor je bericht, ik kan me voorstellen dat dit geen fijne ervaring is geweest. Ik zal je feedback meenemen.
Is het probleem inmiddels al wel opgelost?

Hoi Thomas, 

Dankzijwel andere collega van u heeft mij goed geholpen mijn tv doet eindelijk na 3 week.