Beantwoord

Letters in MijnKPN app op dark mode zien er raar uit

  • 3 March 2024
  • 11 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi, ik gebruik de kpn app (voor abbo info etc) op Android in dark mode.

Nu zien de letters er van de app soms niet uit. Erg slecht te lezen. Zie de bijlagen. Kan dat aangepast worden ?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 March 2024, 08:41

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @BramvanSchagen ,

Ga in de MijnKPN app naar Instellingen. 

Kies dan weergave 

Kies daar uit standaard, licht of donker. 

 

Er is vast wel een instelling die beter werkt dan het nu is. Vermoedelijk moet je licht kiezen. 

Reputatie 2

@BramvanSchagen

Reputatie 2

Ha @Noordzee , ik kan idd kiezen voor licht thema, maar de standaard of donkere instelling zijn beiden slecht te lezen. En ik wil graag het donkere thema. Denk dat de app daarop aangepast moet worden, net als al die andere apps die wel goed een donker thema kunnen tonen. Ben vast de enige niet 🥴 

Reputatie 7
Badge +28

OK @BramvanSchagen ,

Bij mij is de app zelfs bij een donker thema nog goed leesbaar. Ik vind dat zelf alleen helemaal niets, dus maar weer gauw teruggezet naar standaard. 

Maar de beeldinstellingen op jouw telefoon zijn natuurlijk ook bepalend. Als ik het schuifje helderheid helemaal naar links schuif, wordt het beeld op de telefoon vrijwel onleesbaar. 

Conclusie : Donker thema is prima, maar dan wel de helderheid op jouw telefoon een beetje open zetten.

 

Reputatie 2

Ha @Noordzee , helaas werkt dat ook niet. Dit is de helderheid op maximaal. Zit toch echt in de app.

 

Reputatie 7
Badge +28

Duidelijk, kies voorlopig dan toch maar voor een licht thema. Wel vreemd dat er verder van niemand klachten hierover komen. (En zelf heb ik er dus ook geen last van.) 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @BramvanSchagen, ik heb ook even gekeken en herken helemaal wat je zegt. Ik heb het dan ook doorgegeven richting de collega's van de MijnKPN app en zij gaan er naar kijken!

Reputatie 2

Ha @Noordzee , stuur eens een schermprint van dezelfde pagina die ik liet zien ? Zit niet op het hoofdscherm, maar als je doorkiest bij bv 'KPN voor jou' en dan 'Ontdek KPN'

Reputatie 7
Badge +28

@BramvanSchagen 

Ik heb zelf een iPhone, het zou best kunnen dat de app voor de iPhone beter werkt dan de Android-versie.  

Reputatie 2

Ha @Marcia van KPN , al nieuws ? App blijft niet te lezen 😛

 

Reputatie 7
Badge +30

Nee, helaas! Ik heb ook geen andere opmerkingen hierover gezien, dus verwacht eerlijk gezegd dat het niet de hoogste prioriteit heeft gekregen. Het kan dus nog even duren voordat dit aangepakt wordt!

Reageer