Beantwoord

Levering duurt lang, monteurs hebben installatie niet af kunnen ronden.

  • 12 August 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

We zijn onlangs (op 20 juli 2020) verhuisd. Helaas was het pas na 6 augustus mogelijk een afspraak te maken voor de aanleg van onze (vaste) telefoon en internet verbinding. Eerst kwam er 1 monteur die er niet uitkwam, en daarna zijn er op een dag nog 2 monteurs een paar uur aan de gang geweest. Ze hebben onze telefoon en internet verbinding NIET kunnen realiseren.. en hebben geen nieuwe afspraak voor ons geregeld. Wel kregen we een mobile WIFi toe gestuurd, die het na 2 dagen niet meer deed (nu weer wel). Voor ons veel onnodig en extra ongemak en getelefoneer met KPN.  

Bovendien blijkt dat de eerstkomende afspraak die we nu hebben kunnen maken pas op 20 augustus kan plaatsvinden... 

Hopelijk is er alsnog een gaatje om dat eerder te kunnen doen ? en ook: hopelijk is dan contact met wat de eerdere monteurs hier al hebben uitgesloten en uitgeplozen ? want anders duurt het NOG langer. 

Waar ik u graag contact over wil hebben is dat wij WEL een normale factuur krijgen, terwijl we NIET gebruik hebben kunnen maken van jullie diensten. 

 

Ik hoor graag uw reactie. 


 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 August 2020, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Certain Curtain, welkom op het forum!
Helaas kan ik de installatie bij je verhuizing ook niet bespoedigen! De monteurs moeten op de hoogte zijn van de werkzaamheden van de voorgaande monteurs.
De factuur kunnen we natuurlijk altijd even naar kijken maar pas als alles werkt op je nieuwe adres.
Je kunt daarover tzt het beste contact opnemen met mijn telefonische collega's op 0800-0402

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!