Beantwoord

Login Issue MijnKPN (New Account), “MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”

  • 22 February 2022
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

I have a new connection from KPN.
Whenever I am login to MijnKPN. I receive an error message after login.
“MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 February 2022, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zaid Chauhan, welcome to our forum!
Are you still experiencing this issue?

If so, could you try another browser, clearing your cache and/or the MijnKPN app?

@Thomas I am still experiencing this issue.
I tried different browser (and incognito mode) as well and no difference.
On mobile app, it ask me to add existing subscription and redirect me to page where it ask last 3 digitis of account number, then it shows an error that I am not connected to KPN internet. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah right, that narrows it down. In most cases this seems to solve itsself after a couple of days. That indicates something on our end is not ready but I'm not sure what causes this excactly.

Could you try again later?