Beantwoord

Met één mobiel nummer kan ik geen MB's delen

  • 2 August 2019
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb het prepaid van mijn dochter omgezet naar een abbo op 22 juli 2019. aangemeld onder kpn compleet. ik heb haar nummer in de app staan onder producten maar kan geen mb's delen. met haar.
icon

Beste antwoord door YmieTvS 3 August 2019, 19:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @YmieTvS, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vreemd dat je nog geen MB's kan delen, terwijl het prepaid nummer wel omgezet is in een mobiel abonnement. Je geeft aan dat het nummer al toegevoegd is aan de KPN Compleet registratie (via de aanmeldpagina?) én dat het nummer in MijnKPN staat.

Indien het langer dan 5 werkdagen geleden is aangevraagd kijk ik graag met je mee waar het fout gaat! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het 06-nummer waar je nu nog niet mee kan delen? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen 😉
Hallo Susan,
Bedankt voor je reactie. Ik heb intussen telefonisch contact gehad met een collega van je en het is opgelost. Was iets mis gegaan met de aanmelding bij kpn compleet. Dit was in de winkel gedaan en blijkbaar niet goed. Ik had het daarna zelf ook geprobeerd maar dat kon niet om dat ik al aangemeld was. En bij controle kreeg ik de melding dat het helaas nog niet gelukt was. Dus ik kwam niet verder.
Gelukkig is het nu klaar.
Groet Ymie
Reputatie 7
Badge +21
@YmieTvS , bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat het opgelost is! 🙂 Een fijne zondag verder!

Reageer