Vraag

Mijn internet koppelen in KPN ID

  • 5 November 2020
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb een KPN account aangemaakt, hier kan ik mijn mobiele nummer zien. Nu wil ik mijn internet ook koppelen aan dit account zodat ik een overzicht van al mijn producten heb. Ik krijg echter elke keer een foutmelding. Wat kan ik hier aan doen ?


4 reacties

Hallo @Chantal007 , je wilt dus je thuisabo koppelen aan MijnKPN, wat krijg je precies voor foutmelding?

 

Ik krijg deze melding. Ik heb thuis Telfort internet en dit zou toch ook over moeten zijn gegaan naar KPN

Hallo @Chantal007 , blijkbaar ben je nog niet over.

Je krijgt van Telfort eerst een mail per wanneer je wordt overgezet en daarna een mail dat je bent overgezet.

Als je inlogt in MijnTelfort kom je dan bij je eigen gegevens of wordt je meteen verwezen naar KPN omdat je gemigreerd bent?

 

 

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Chantal007, wat lastig dat het niet lukt om je Thuis abonnement aan je KPN ID te koppelen. Zoals JanD al aangeeft is het inderdaad mogelijk dat je gegevens nog niet in onze systemen staan. Als je in je profiel je gegevens invult en dan hier een seintje geeft, dan kijk ik het voor je na. Overigens zal de melding ook naar voren komen als je niet met je eigen internet verbinding verbonden bent. Onder het kopje "Uw product koppelen" heb je een extra optie achter de tekst: "of bent u niet thuis? Klik dan hier." Je krijgt dan meer invulopties. 

Reageer