Vraag

mijn kpn

  • 18 March 2021
  • 32 reacties
  • 337 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb constant problemen met inloggen bij mijn kpn. Weet zeker dat mijn gegevens goed zijn, maar geeft constant foutmeldingen. Zelf op een ipad weigert dit programma. Het mooie is dat ik heel soms er dan plots wel in kan. Wat is hiermee aan de hand.  Ik kom van telfort af.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Je bent niet de enigste, ik heb dit probleem ook af en toe. Soms kan ik wel inloggen en de andere keer zijn mijn gegevens verkeerd terwijl ik gewoon met Samsung Pass de gegevens laat invullen dus ze kunnen niet fout zijn.

Reputatie 7
Badge +22

Er is een storing gaande, vandaar dat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Hier wordt aan gewerkt. 

Ik heb dit ook met inloggen. Kom ook van Telfort

Reputatie 7
Badge +20

Het inloggen zou nu weer moeten lukken nu, de storing is verholpen.

Waar loop jij tegenaan bij het inloggen @Viegeltje? En gaat alles bij jullie weer goed @digiton en @Zeelandenaar?

Reputatie 4
Badge +2

@Maja_ 

Inloggen gaat goed nu 👍

Reputatie 1
Badge

Helaas, ik blijf via de pc problemen houden dat de gegevens niet kloppen. Via een app op de gsm inloggen lukt wel.
Ook op ipad via een browser hetzelfde probleem

Storing is nog steeds niet verholpen @Maja_ Nu tig tal keren en uren eindelijk weer een keer binnen maar meestal lukt het niet. IOS 14.4.1 IPad Pro 

Reputatie 7
Badge +10

Gaat (nog steeds)af en aan met de storing inloggen op mijnkpn en het forum.

Via de mijnkpn app kan er wel probleemloos worden ingelogd. 

Hallo KPN, zit een bug in dat inloggen !

Reputatie 1
Badge

Aangezien vele personen dit probleem hebben wordt het eens tijd voor de KPN daar eens aandacht aan te schenken. Had voorheen met mijn Telfort nooit dit probleem.
Ben gelukkig dus niet de enige.

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat het nog steeds niet goed gaat bij iedereen, ik wil dit even intern aankaarten.

Zou 1 van jullie hier een screenshot willen plaatsen van de melding die jullie krijgen? Dan heb ik ‘bewijs’ voor de MijnKPN mensen :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 1
Badge

Dit scherm blijft eeuwig.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dus het gaat niet fout met het inloggen zelf, maar direct daarna omdat je gegevens niet worden geladen :thinking: In de app zie je alles wel direct, als ik het goed begrijp? Het gaat echt puur om het inloggen via de site? 

Zou je in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren wat het email adres is dat je gebruikt voor je KPN ID? Dan kan ik de MijnKPN-mensen er even aar laten kijken!

Reputatie 1
Badge

Nu kan ik toevallig een keer inloggen, maar zie dus niets.
Vaak krijg ik melding dat combinatie van inloggen niet klopt.

E-mail toegevoegd

Reputatie 7
Badge +20

Ok duidelijk, ik ga er even achteraan! Je hoort hier van me zodra ik meer weet :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @digiton, hoe gaat het nu bij jou met het inloggen en alles bekijken? Er zijn in de afgelopen weken verschillende issues geweest waarbij (kleine) groepen klanten problemen hadden, voor zover ik weet zouden deze problemen inmiddels voorbij moeten zijn. Ik ben dan ook benieuwd of dit bij jou ook het geval is. Hoor het graag!

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 1
Badge

Blijf dit nog steeds houden. De linker kant scrolt continu, maar er gebeurt niets.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, het inladen gaat nog steeds niet goed dus :expressionless: Ook nog problemen met inloggen? Of lukt dat nu wel elke keer?

Zou je jouw product eens willen ontkoppelen zodat je KPN ID helemaal leeg is, en daarna je abonnement weer toe willen voegen? Kan best zijn dat dit het zetje geeft dat nodig is om alles weer normaal in te kunnen zien!

Reputatie 7
Badge +20

Is het ontkoppelen en daarna opnieuw koppelen al gelukt @digiton? Ben heel benieuwd of het daarna weer goed gaat!

Reputatie 1
Badge

nee, ik heb geen kpn id . log in met e-mail en wachtwoord.

 

mvg ton

Reputatie 7
Badge +20

Als je inlogt bij MijnKPN, doe je dat met je KPN ID, ik snap de verwarring hierover :wink:

Je kunt je abonnement verwijderen door in te loggen in MijnKPN via onze website klikken op “Producten” en vervolgens onderaan bij “Producten verwijderen” op “Ontkoppel product”.

Vervolgens kan je je nieuwe abonnement toevoegen door onder “Producten” te kiezen voor “Product toevoegen” en daar de verdere stappen te doorlopen.

Reputatie 1
Badge

Ik heb dus geen gekoppelde producten, enkel internet, tv en vaste telefoonlijn.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, er bestaan 2 manieren van koppelen, je kunt meerdere abonnementen aan elkaar koppelen om voordelen te ontvangen (KPN Compleet/Telfort Compleet of het nieuwere KPN Hussel), ik denk dat jij nu denkt dat ik dat bedoel? Dat is niet zo en deze manier van koppelen gaan we nu dus ook helemaal achterwege laten :slight_smile:

Wat ik bedoel is dat je jouw abonnement koppelt aan je MijnKPN account. Als je een MijnKPN account aanmaakt, weet dat account nog niet welk abonnement er bij jou hoort en zal je jouw abonnement eerst moeten ‘koppelen. Aangezien jij nu gebruik maakt van MijnKPN, zal je dat na het aanmaken van je account hebben gedaan, anders had je helemaal niets van je abonnement inzichtelijk. 

Er lijkt nu iets niet helemaal goed te gaan, waardoor ik voorstel om je abonnement even los te koppelen van je MijnKPN account, en daarna opnieuw te koppelen zodat alles even opnieuw ingeladen wordt, vaak lost dat rare problemen met MijnKPN op!

Als je bent ingelogd in MijnKPN, mag je bovenaan op ‘Producten’ klikken
Daarna op ‘Ontkoppel product’ en vervolgens je abonnement aanklikken
 

Als je abonnement ontkoppeld is, kan je hem vervolgens opnieuw toevoegen en zal je hopelijk direct alles weer in kunnen zien!