Vraag

Mijn KPN account opzeggen

  • 9 February 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik zou graag zsm mijn ‘mijn KPN’ account verwijdert willen zien. Helaas kan dit nergens op de site, en kunnen medewerkers achter de chat mij daar ook niet verder mee helpen. Onwijs slecht geregeld en natuurlijk volledig in strijd met de nieuwe AVG wetgeving. Ik ontvang graag per mail een bevestiging als mijn account verwijderd wordt!

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @MartijnV1, Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd, dan vraag ik even aan de ontwikkelaars of ze jou account kunnen verwijderen. Deze gegevens zijn trouwens alleen inzichtelijk voor KPN moderators. Als je het wenst, kan ik de gegevens na gebruik meteen voor je verwijderen, zodat er geen sporen van jou identiteit achter blijven op ons Forum.:spy: Geef maar een gil als ik iets voor je kan betekenen! :thumbsup:

Bij deze; alles is ingevuld. Graag alle over mij beschikbare informatie verwijderen. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +17

@MartijnV1 Verzoek staat uit, ik ga er vanuit dat binnen 48 uur het account is verwijderd. Ik heb alvast de gegevens uit je profiel verwijderd. Let op, ons Forum is alleen te bereiken met je KPN ID. Het kan dus zijn dat dit de laatste keer is dat wij elkaar spreken. In dat geval, tot ziens!  :hand_splayed_tone1::wink:

Reageer