Beantwoord

Mijn KPN blijft leeg

  • 21 April 2020
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Heb dit probleem ook al weken diverse keren gebeld .toch keren alles er af gegooid op nieuw er op niks .ook via website  op laptop etc. Als ik mobiele telefoon alleen koppel is alles goed zodra ik thuis koppel met mobielefoon is alles weg en geen  beeld.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 April 2020, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Anj2

Ook jouw Mijn KPN blijft leeg. Alleen dan pas als je de Thuisproducten aan jouw Mobiel koppelt? Je hebt wel de stappen doorlopen die ik aangaf:

Zou je willen inloggen met jouw KPN op Mijn KPN via een browser. 

Vervolgens ga je naar producten > Ontkoppel product > Ontkoppel dan jouw mobiele nummer > Vervolgens kun je deze daar weer koppelen > Dan ga  je naar de profiel pagina > Daar log je uit.

Vervolgens log je weer in en dan moeten jouw gegevens weer zichtbaar zijn. 

 

En als je inlogt op computer via de browser? Dan is het wel zichtbaar?