Beantwoord

Mijn KPN geeft een leeg scherm weer

  • 24 October 2020
  • 13 reacties
  • 476 keer bekeken

Reputatie 1

Vandaag mijn kpn app geopent.

Gaf aan dat er een update is. 

Maar het scherm blijft wit en ik zie geen gegevens bij overzicht. 

Hulp aanbod en profiel komen wel in beeld als ik er op druk. 

Heb app al volledig verwijdert en er opnieuw opgezet. 

Heb huawei p30 lite new edition. 

Geïnstalleerde versie van de app is 4.4.6

 

 

*Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste board.

icon

Beste antwoord door MiRoJo25 9 November 2020, 06:13

Bekijk origineel

13 reacties

@Christiaan79 

Bij mij sinds vandaag ook precies hetzelfde probleem!

Bij mij is dat ook sinds de update van 12 oktober. 

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @Christiaan79, @AnthoGina en @Grumpy13. Wat lastig dat voor jullie de app nog niet goed werkt. Onze app-ontwikkelaars zijn ervan op de hoogte dat de app bij sommige klanten een leeg scherm geeft. Ze zijn bezig om het op te lossen, maar hebben daarbij nog wat hulp nodig. 

Zien jullie allemaal op dit moment nog steeds een leeg scherm als je de app opent? En even voor de zekerheid: hebben jullie de nieuwste versie van de app inmiddels, of zien jullie nog de ‘oude’ app? Als jullie het probleem nog steeds ervaren en gebruik maken van de nieuwe app, willen jullie dan je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? En staan jullie er misschien open voor om een vervolgtest te doen wanneer de ontwikkelaars een oplossing denken te hebben? Ik hoor het graag, dan kan ik het doorgeven! 

Reputatie 1

Hoi @Christiaan79@AnthoGina en @Grumpy13. Wat lastig dat voor jullie de app nog niet goed werkt. Onze app-ontwikkelaars zijn ervan op de hoogte dat de app bij sommige klanten een leeg scherm geeft. Ze zijn bezig om het op te lossen, maar hebben daarbij nog wat hulp nodig. 

Zien jullie allemaal op dit moment nog steeds een leeg scherm als je de app opent? En even voor de zekerheid: hebben jullie de nieuwste versie van de app inmiddels, of zien jullie nog de ‘oude’ app? Als jullie het probleem nog steeds ervaren en gebruik maken van de nieuwe app, willen jullie dan je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? En staan jullie er misschien open voor om een vervolgtest te doen wanneer de ontwikkelaars een oplossing denken te hebben? Ik hoor het graag, dan kan ik het doorgeven! 

 

Nog steeds leeg scherm.

Ik sta open voor vervolg test. Mijn gegeven zijn up to date.

Heb de nieuwste versie van de app. Zie screens hot hieronder. 

 

 

Hier ook nog steeds een leeg wit scherm bij de MijnKPN app. Is al een paar weken het geval. Ik had gehoopt op een update waarbij dit probleem is opgelost, maar die laat blijkbaar nog een tijdje op zich wachten. 
De app is voor mij zo onbruikbaar. 
Wanneer denken jullie dit opgelost te hebben @kpn ?

Vandaag mijn kpn app geopent.

Gaf aan dat er een update is. 

Maar het scherm blijft wit en ik zie geen gegevens bij overzicht. 

Hulp aanbod en profiel komen wel in beeld als ik er op druk. 

Heb app al volledig verwijdert en er opnieuw opgezet. 

Heb huawei p30 lite new edition. 

Geïnstalleerde versie van de app is 4.4.6

 

 

*Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste board.

Nu komt hulp, aanbod en profiel ook niet meer in beeld….… Straks maar bellen om de mb’s te delen

Reputatie 2
Badge +5

@Christiaan79 bedankt voor het doorgeven! Ik heb de informatie doorgezet naar de technische dienst. Hopelijk komt er snel een oplossing.

 

@Jack321 wat lastig dat jij ook al langer problemen ervaart! We weten helaas nog niet wanneer dit precies opgelost wordt, maar er wordt heel hard aan gewerkt. Voor jou heb ik dezelfde vragen: Heb je ook de nieuwste versie van de app? Wil je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? En sta je er misschien open voor om een vervolgtest te doen wanneer de ontwikkelaars een oplossing denken te hebben? Ik hoor het graag, dan kan ik het doorgeven! 

@Danny, nieuwste app was al geïnstalleerd. Regelmatig kijk ik of er al een update is uitgebracht. Het profiel is inmiddels aangevuld. 

Reputatie 2
Badge +5

Bedankt, @Jack321. Ik heb ook jouw gegevens doorgezet naar mijn collega's. Indien ik terugkoppeling ontvang, laat ik dat hier uiteraard weten. 

Badge

Ik had dit probleem ook en heb na even wat zoeken de oplossing gevonden. Vreemd dat jullie app ontwikkelaars hier zo lang over moeten doen.…

Ik gebruik zelf een iPhone 11 Pro met iOS 14.2. Wanneer je de app toegang geeft tot je contacten ontstaat dit probleem. Om dit probleem te verhelpen ga je (in het geval van een iPhone) naar instellingen, ga vervolgens naar de MijnKPN app en vink Toegang tot contacten uit.

Start de app opnieuw op en het probleem is opgelost. Nu is het aan KPN om op te lossen dat de app ook werkt zodra je de app toegang geeft tot de contacten.

Naast dit probleem valt de app ook regelmatig uit. Tot slot was het omzetten van een gewone simkaart naar een e-sim ook een behoorlijke uitdaging via de app. Er zijn dus nog wel wat punten te verbeteren.

 

 

Badge

P.S een leuke korting (door KPN) als blijk van waardering is zeer welkom😉

Ik had dit probleem ook en heb na even wat zoeken de oplossing gevonden. Vreemd dat jullie app ontwikkelaars hier zo lang over moeten doen.…

Ik gebruik zelf een iPhone 11 Pro met iOS 14.2. Wanneer je de app toegang geeft tot je contacten ontstaat dit probleem. Om dit probleem te verhelpen ga je (in het geval van een iPhone) naar instellingen, ga vervolgens naar de MijnKPN app en vink Toegang tot contacten uit.

Start de app opnieuw op en het probleem is opgelost. Nu is het aan KPN om op te lossen dat de app ook werkt zodra je de app toegang geeft tot de contacten.

Naast dit probleem valt de app ook regelmatig uit. Tot slot was het omzetten van een gewone simkaart naar een e-sim ook een behoorlijke uitdaging via de app. Er zijn dus nog wel wat punten te verbeteren.

 

 


Hartelijk dank! De App werkt nu weer!!
Inderdaad vreemd dat de de app-ontwikkelaars daar zo lang over doen.

Reputatie 2
Badge +5

Bedankt voor het doorgeven, @MiRoJo25! Ik heb de oplossing/workaround gelijk doorgezet naar de ontwikkelaars. Ze geven aan dat ze erg blij zijn met alle hulp die ze kunnen krijgen, dus het is blijkbaar niet zo simpel als het lijkt. Weet dat er in ieder geval hard aan gewerkt wordt! 

Reageer