Vraag

Mijn KPN overzicht blijft leeg

  • 19 May 2023
  • 6 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb alweer geruime tijd een internet only abo bij KPN. 
Als ik heb ingelogd bij MijnKPN krijg ik een leeg overzicht bij 'Producten’ en de laatste factuur die ik te zien krijg dateert uit 2020.
Hoe krijg ik dit probleem opgelost?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @E.R. Robart 

 

Die facturen zijn dan van een vorig abonnement neem ik aan?

Via Product toevoegen zal je dan eerst je huidige abonnement moeten toevoegen, daarna zou je wel je huidige abonnement en de facturen daarvan moeten kunnen zien.

Hallo @GeSp ,
Die optie krijg ik niet aangeboden. De 'producten’ pagina blijft helemaal leeg. De facturen zijn idd van een vorig abonnement.

Reputatie 7
Badge +18

Dus als je bovenin op Producten klikt dan krijg je niet de optie Product toevoegen?
Als dat zo is dan is dat wel heel vreemd.

 

Ik krijg dit te zien. Er wordt blijkbaar iets geladen, maar daar blijft deze pagina tot in de eeuwigheid op hangen. Adblocker is uitgeschakeld. Hetzelfde gebeurt ook in andere browsers.

Reputatie 7
Badge +18

Je zou het nog via de MijnKPN app op mobiel kunnen proberen, lukt dat ook niet dan lijkt er iets niet goed te zitten in jouw account.
Je zou dan de klantenservice kunnen bellen op 0800-0402 of misschien kan een KPN moderator er hier ook naar kijken, dan moet je wel even je forum profiel invullen.

Andere optie is om een nieuw KPN ID aan te maken met een ander e-mailadres en kijken of het daarmee wel lukt.

Reputatie 7
Badge +13

@E.R. Robart Welkom op het forum. Ben je met de tips van GeSp nog verder gekomen? Heb je eventueel een alternatief e-mailadres waarmee je een nieuw KPN-ID kan aanmaken?