Vraag

Mijn KPN werkt niet / wel inzien maar kan niets wijzigen

  • 28 August 2022
  • 15 reacties
  • 212 keer bekeken

Sinds meer dan 3 weken werkt mijn kpn niet. Zowel niet op de website als in de app. Kan wel zien wat mijn huidige contract is maar kan niets wijzigen. KPN geeft niet thuis en niemand schijnt me te kunnen helpen. Iemand een oplossing. Als ik inlog krijg ik mijn producten te zien. Als ik wil veranderen staat er “u bent uitgelogd / was u nog niet klaar log dan opnieuw in”. Als ik dat doe kom ik bij “mobiel” uit en als ik mijn zenderpakketten opzoek, begint het uitloggen en de vraag weer van voor af aan. Begin het heel erg zat te worden. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Linda1967a en bedankt voor je berichtje!

Kan me goed voorstellen dat je daar zat van begint te worden dus goed dat je dit probleem ook via deze weg kenbaar maakt. Omdat je je forumprofiel al eens hebt ingevuld, ben ik meteen even mee gaan kijken en zie dat er op dit moment een contractovername wordt verwerkt, mijn collega's van deze afdeling hebben je nog proberen te bellen zie ik maar kregen je in eerste instantie niet pakken. Zij zullen je hier nogmaals contact met je proberen op te nemen. Dat is voor zover ik kan zien ook de reden dat je op dit moment geen wijzigingen door kunt voeren in het abonnement.

Dank voor je reactie. Wanneer hebben ze mij proberen te bellen? Zie niets terug op mijn telefoon en er zijn weinig momenten dat ik de telefoon niet binnen bereik heb. Ik heb overigens inmiddels een heel lang gesprek gehad met klantenservice. Zeer klantvriendelijk en toen kwamen we er eindelijk achter dat er ergens een “fout” in het systeem staat. Dat lijkt inderdaad het probleem te veroorzaken. Alleen pas na heel lang spitten in het systeem kwam deze “fout” naar boven. Ik hoop dat ik snel opnieuw van je collega’s hoor. Ben blij dat een en ander in ieder geval in gang gezet is. Nogmaals dank.

 

Reputatie 7
Badge +12

Geen dank @Linda1967a, dat is het minste wat je mag verwachten :)

Wat ik zie is dat een collega van mij je dinsdag rond een uur of half 11 in de ochtend heeft proberen te bellen maar je toen niet kon bereiken. Er zal nog een nieuwe poging worden gedaan hoor, houd er wel rekening mee dat mijn collega met een afgeschermd nummer kan bellen. Mocht je in de loop van volgende week nog niks hebben gehoord, laat mij dit dan even weten! 

Deze collega heb ik gesproken, dus dat is helemaal goed gegaan. Die heeft bijna 1,5 uur allerlei zaken voor mij uitgezocht. Meer dan tevreden. De kwestie ligt nu bij de afdeling die de contractovername moet regelen. Dank voor je aanbod op de achtergrond aanwezig te blijven. Fijne dag.

 

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel voor de toelichting @Linda1967a en indien nodig dan hoor ik graag van je!

Ook jij voor nu een fijne dag toegewenst :) 

@JanZ_ 

Ik heb een vergelijkbaar probleem.

Elke keer als ik mijn abonnement wil aanpassen door bijvoorbeeld op "Zenderpakketten aanpassen” te klikken. Dan laad de pagina eventjes, maar krijg ik vervolgens te zien “u bent uitgelogd”.

 

Kantekening: als ik via complete abonnement wil aanpassen dan gaat deze wel verder, maar kan ik bijvoorbeeld niks aanpassen zonder ook mijn internetsnelheid aan te passen (ik zit al op 1gbps en wil niet langzamer)

Zenders toevoegen (viaplay) is begin dat jaar wel gelukt door naar de pagina van de zender te gaan en te klikken op “activeren”. Maar gezien het F1 seizoen ten einde komt en er een opzegtermijn is van 1 maand, wou ik het pakket uitzetten vanaf 1 December.

 

Is er een reden dat dat ik wordt uitgelogd als ik een aanpassing wil doen?

Ook ik ondervind hetzelfde probleem. Ik wil iets wijzigen in het entertainment pakket, maar wordt bij elke poging uitgelogd. Dacht in eerste instantie dat er een storing in de site van KPN zat, maar via de app op de pc en de telefoon gebeurd hetzelfde. 

Reputatie 2
Badge +1

Probeer je KPNID te ontkoppelen van al je internet producten zie ->

Zorg dat je daarna op je wifi zit zodat je weer je kpn id koppelt aan je product.

Helaas werkt dit niet bij ons, wordt nog steeds uitgelogd als ik een wijziging wil doen

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_

Ik heb een vergelijkbaar probleem.

Elke keer als ik mijn abonnement wil aanpassen door bijvoorbeeld op "Zenderpakketten aanpassen” te klikken. Dan laad de pagina eventjes, maar krijg ik vervolgens te zien “u bent uitgelogd”.

 

Kantekening: als ik via complete abonnement wil aanpassen dan gaat deze wel verder, maar kan ik bijvoorbeeld niks aanpassen zonder ook mijn internetsnelheid aan te passen (ik zit al op 1gbps en wil niet langzamer)

Zenders toevoegen (viaplay) is begin dat jaar wel gelukt door naar de pagina van de zender te gaan en te klikken op “activeren”. Maar gezien het F1 seizoen ten einde komt en er een opzegtermijn is van 1 maand, wou ik het pakket uitzetten vanaf 1 December.

 

Is er een reden dat dat ik wordt uitgelogd als ik een aanpassing wil doen?

Hoi @JBVisual en welkom hier op ons forum!

Heb je de tip van @TechK nog geprobeerd en zo ja, heeft dit geholpen? Als ik het goed begrijp, probeer je Viaplay uit te schakelen maar dat lukt nu dus niet. Mocht het ook niet lukken met de tip die eerder werd gegeven, dan kan ik dit pakket ook voor je uitschakelen. Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +12

Helaas werkt dit niet bij ons, wordt nog steeds uitgelogd als ik een wijziging wil doen

Hoi @Cvp71, heeft dit in het verleden wel gewoon gewerkt? En wat voor wijziging wil je nu doorvoeren? Indien nodig kan ik de wijziging ook alvast voor je doorvoeren. Laat het me weten mocht je hier gebruik van willen maken!

Helaas werkt dit niet bij ons, wordt nog steeds uitgelogd als ik een wijziging wil doen

Hoi @Cvp71, heeft dit in het verleden wel gewoon gewerkt? En wat voor wijziging wil je nu doorvoeren? Indien nodig kan ik de wijziging ook alvast voor je doorvoeren. Laat het me weten mocht je hier gebruik van willen maken!

Ja kon normaal gewoon wijzigen. Nu ineens niet meer en koppeling verwijderen en opnieuw koppelen werkt niet helaas

Reputatie 7
Badge +12

Helaas werkt dit niet bij ons, wordt nog steeds uitgelogd als ik een wijziging wil doen

Hoi @Cvp71, heeft dit in het verleden wel gewoon gewerkt? En wat voor wijziging wil je nu doorvoeren? Indien nodig kan ik de wijziging ook alvast voor je doorvoeren. Laat het me weten mocht je hier gebruik van willen maken!

Ja kon normaal gewoon wijzigen. Nu ineens niet meer en koppeling verwijderen en opnieuw koppelen werkt niet helaas

Zou je voor mij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook even met je mee gaan kijken!

Helaas werkt dit niet bij ons, wordt nog steeds uitgelogd als ik een wijziging wil doen

Hoi @Cvp71, heeft dit in het verleden wel gewoon gewerkt? En wat voor wijziging wil je nu doorvoeren? Indien nodig kan ik de wijziging ook alvast voor je doorvoeren. Laat het me weten mocht je hier gebruik van willen maken!

Ja kon normaal gewoon wijzigen. Nu ineens niet meer en koppeling verwijderen en opnieuw koppelen werkt niet helaas

Zou je voor mij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook even met je mee gaan kijken!

Volgens mij is alles nu ingevuld.

Reputatie 7
Badge +12

Helaas werkt dit niet bij ons, wordt nog steeds uitgelogd als ik een wijziging wil doen

Hoi @Cvp71, heeft dit in het verleden wel gewoon gewerkt? En wat voor wijziging wil je nu doorvoeren? Indien nodig kan ik de wijziging ook alvast voor je doorvoeren. Laat het me weten mocht je hier gebruik van willen maken!

Ja kon normaal gewoon wijzigen. Nu ineens niet meer en koppeling verwijderen en opnieuw koppelen werkt niet helaas

Zou je voor mij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook even met je mee gaan kijken!

Volgens mij is alles nu ingevuld.

Yes, dankjewel. Ben meteen eens gaan kijken maar kan zo niet verklaren waarom jou dit nu niet lukt. Soms is er bijvoorbeeld sprake van een 'openstaande order' en dat kan dit soort zaken soms wel eens verklaren. Nu niet want ik zie ook geen openstaande orders in je aansluiting. Wat wens je precies te wijzigen? Als je het fijn vindt, mag je me dat ook via een PB sturen. Dan ga ik eens kijken of ik de wijziging wel voor je door kan voeren @Cvp71. Hoor graag weer van je!