Beantwoord

Mijnkpn aanvraag itv/digitenne lukt niet

  • 25 December 2021
  • 12 reacties
  • 91 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Als ik in mijnkpn zit (MacBook of via mijn iPhone/android) en wil itv toevoegen, geen probleem maar zodra ik Digitenne wil toevoegen, gaat de itv direct naar 1 en is deze ook niet meer toe te voegen en digitenne blijft op 0 staan terwijl ik hier op de + heb gedrukt.

Is dit binnen kpn bekend?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 December 2021, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hoi @Casper9561 ,

Inderdaad,Dat had ik ook.Ook zie ik dit vaker op het forum.

Er zijn 3 manieren om alsnog Digitenne te krijgen:

Bel 0800-0402

Start een chat.

Vul je Profiel in en laat het door een moderator doen.

Reputatie 3
Badge

Nou, digitinne heb ik al, (2 jaar geleden besteld bij kpn en is gekoppeld aan xs4all compleet).
Ben afgelopen donderdag overgestapt naar kpn, kpn doet alleen moeilijk om de huidige digitenne te koppelen aan kpn hussel abonnement, 1 zegt, stuur terug en bestel een nieuwe (telefonisch), via de chat krijg je te horen zodra je abo actief is (wat nu ook is) wordt het direct geregeld (not).
Zie door de bomen het bos niet meer met diverse uitlatingen van de medewerkers, ieder een ander verhaal.

Reputatie 7
Badge +28

Het probleem is dat niet iedere medewerker bij de klantenservice even goed op de hoogte is van alle mogelijkheden. 

Gewoon morgen vanaf 8.00 nog een keer bellen en hopen dat je een kundige medewerker aan de lijn krijgt die de omzetting meteen voor je regelt. 

Reputatie 3
Badge

@Noordzee @martijn197108 

Bedankt voor jullie feedback, zal morgen maar opnieuw een poging wagen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Casper9561. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om zelf een Digitenne ontvanger toe te voegen aan jouw abonnement. Ben je inmiddels verder geholpen door onze klantenservice?

Reputatie 3
Badge

Hoi @Casper9561. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om zelf een Digitenne ontvanger toe te voegen aan jouw abonnement. Ben je inmiddels verder geholpen door onze klantenservice?

Beste @Vikash ,

 

ben nog niet geholpen door de klantenservice, heb geen nummer van ze waarop ik ze kan bereiken vanuit noord Italië waar ik nu voor 2 tot 8 weken ben.

Reputatie 7
Badge +28

Ja @Casper9561 ,

Hoi ​​

ben nog niet geholpen door de klantenservice, heb geen nummer van ze waarop ik ze kan bereiken vanuit noord Italië waar ik nu voor 2 tot 8 weken ben.

 

 

Dat had je er dan even bij moeten zeggen. 
 

Telefoonnummer klantenservice vanuit het buitenland: 

+31 6 1200 1200

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Moderator Denise geeft in een ander topic aan dat het overzetten niet mogelijk is: 

Je had dus Digitenne via KPN afgesloten in combinatie met een XS4ALL abonnement. Nu wil je eigenlijk jouw oude Digitenne abonnement koppelen aan jouw nieuwe KPN abonnement. Van wat ik begrijp, is het Digitenne abonnement inmiddels opgezegd. Klopt dat? Ik ben bang dat dan de enige optie is om Digitenne opnieuw aan te vragen en deze oude Digitenne ontvanger retour te sturen. We kunnen deze Digitenne ontvanger nu niet alsnog koppelen aan jouw KPN abonnement. Was het Digitenne abonnement nog wel actief geweest, dan had dit wel gekund, maar nu helaas niet meer.  

Reputatie 3
Badge

Ja @Casper9561 ,

Hoi ​​

ben nog niet geholpen door de klantenservice, heb geen nummer van ze waarop ik ze kan bereiken vanuit noord Italië waar ik nu voor 2 tot 8 weken ben.

 

 

Dat had je er dan even bij moeten zeggen. 
 

Telefoonnummer klantenservice vanuit het buitenland: 

+31 6 1200 1200

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Erbij moeten zetten? Ben pas sinds vanochtend in noord Italië en je oordeeld meteen al van dat ik het erbij moet zetten.

je oordeeld iemand meteen zonder alle details te weten.

 

nooit iets zomaar aannemen.

Reputatie 7
Badge +28

Prima @Casper9561 ,

Maar waarom dan niet gebeld toen je nog in Nederland was? 
 

Maar goed, je hebt nu ook het nummer wat je kunt bellen vanuit Italië. 

Reputatie 3
Badge

Prima @Casper9561 ,

Maar waarom dan niet gebeld toen je nog in Nederland was? 
 

Maar goed, je hebt nu ook het nummer wat je kunt bellen vanuit Italië. 

Moet ik voor alles aan jou verantwoorden soms waarom ik niet heb gebeld?

ik heb wel wat meer te doen, ik werk 7 dagen in de week 14 uur per dag

Reputatie 7
Badge +28

Ik geloof het verder wel. 
 

@Vikash gaat jou verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +21

@Casper9561 Ik heb de mogelijkheid om een nieuwe Digitenne ontvanger toe te voegen aan jouw abonnement, maar aangezien je op dit moment in noord Italië zit is dat niet handig. Ik wil je vragen om in dit topic aan te geven wanneer je weer terug bent in Nederland of alsnog contact op te nemen met onze klantenservice.