Beantwoord

MijnKPN app blijft maar laden

  • 17 April 2021
  • 27 reacties
  • 797 keer bekeken

Mijn app blijft ook maar rondjes draaien.

Ik kan niks meer bekijken of doen.

Wil graag weer bij de gegevens van mijn kinderen!

Al er af gegooid en op nieuw geïnstalleerd maar niks werkt meer. 

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 18 April 2021, 19:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @JERILI en welkom op het KPN Forum! Goed dat je hier meldt dat de MijnKPN app niet werkt. Om het even helemaal in kaart te krijgen, even een aantal vragen:

  • Lukt het om in te loggen via de website?
  • Op welk type toestel heb jij de MijnKPN app geinstalleerd?
  • Log je in met hetzelfde e-mailadres waarop jouw Forum profiel geregistreerd is?
  • Wil jij jouw postcode en huisnummer + naam en eventueel je klantnummer invullen in jouw profiel? Dan kunnen wij jouw klantgegevens opvragen, alvast bedankt!

bij ons werkt het laden van het overzicht ook niet, niet op pc,niet op tablet en niet op telefoon.

heb dit ook al gemeld bij supportafdeling.

ze hadden al meer klachten over dit onderwerp.

Bij het toestel van mijn vrouw, Samsung J6, hetzelfde. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, fabrieksreset gegeven en alles opnieuw geïnstalleerd en het gaat nog moeizaam tot niet.

 

 

Goedenavond @JERILI en welkom op het KPN Forum! Goed dat je hier meldt dat de MijnKPN app niet werkt. Om het even helemaal in kaart te krijgen, even een aantal vragen:

  • Lukt het om in te loggen via de website?
  • Op welk type toestel heb jij de MijnKPN app geinstalleerd?
  • Log je in met hetzelfde e-mailadres waarop jouw Forum profiel geregistreerd is?
  • Wil jij jouw postcode en huisnummer + naam en eventueel je klantnummer invullen in jouw profiel? Dan kunnen wij jouw klantgegevens opvragen, alvast bedankt!

Ja ik gebruik het zelfde email adres.  

Samsung Galaxy A51

De andere gegevens heb ik reeds aangepast behalve mijn klantennummer want daar kom ik niet.

 

Groeten Jessica 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb intern navraag gedaan en er blijkt een storing met de MijnKPN app te zijn: geldt overigens niet voor alle klanten. Er wordt aan gewerkt om dit op te lossen, verwachte oplostijd is nog niet bekend.

Klantnummer

*******

postcode en h.nr *******


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik had ook weken problemen met inloggen mijn kpn op telefoon. Bleef weergeven wegens technisch probleem. Ook al aantal keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb cijfercode verwijderd en nu lukt het wel. Miss helpt dit ook anderen. Moet nog wel melden dat ik klantenservice slecht vindt. Oplossing was kijken of het op andere telefoon wel lukt dan was het duidelijk dat het aan telefoon ligt 🤣 ik wil dat het werkt hahhaha op deze tel. Na tien minuten in de wacht verbinding verbroken door jullie. Gelukkig is het me nu gelukt. 

 

Ik heb intern navraag gedaan en er blijkt een storing met de MijnKPN app te zijn: geldt overigens niet voor alle klanten. Er wordt aan gewerkt om dit op te lossen, verwachte oplostijd is nog niet bekend.

Krijg je te zien tecnische storing. Mij is het gelukt door cijfercode te verwijderen.

Reputatie 7
Badge +16

Ik had ook weken problemen met inloggen mijn kpn op telefoon. Bleef weergeven wegens technisch probleem. Ook al aantal keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb cijfercode verwijderd en nu lukt het wel. Miss helpt dit ook anderen. Moet nog wel melden dat ik klantenservice slecht vindt. Oplossing was kijken of het op andere telefoon wel lukt dan was het duidelijk dat het aan telefoon ligt 🤣 ik wil dat het werkt hahhaha op deze tel. Na tien minuten in de wacht verbinding verbroken door jullie. Gelukkig is het me nu gelukt. 

 

Hi @Belle73 welkom! Zo zou het niet moeten zijn, maar wel een goede tip: fijn dat het dan wèl werkt: dus dank voor het delen van deze tip! Jammer van de informatie die je hebt gekregen vanuit onze telefonische klantenservice en dat de verbinding verbroken is: excuses hiervoor! :confused: Ik zeg: meldt je de volgende keer op het forum! :wink:

@JERILI, @JanD en @rbg1950 de storing is inmiddels verholpen: kunnen jullie dat bevestigen: zijn de gegevens nu weer zichtbaar in de MijnKPN app?

Jammer bij ons nog niet!!!!!!!!!!!!

Hallo @Shyrin_ , zowel met als zonder cijfercode geen toegang tot MijnKPN.

UPDATE: na ongeveer 2 minuten binnen bij MijnKPN, duurt dus langer dan normaal. Dit via de thuiswifi op de mobiel.

 

Overzicht laden nog steeds niet terwijl producten en service wel snel worden getoond.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jullie terugkoppeling! 

Laadtijd van ca 2 minuten heb ik doorgegeven, aan het betreffende team @JanD

Vreemd dat je nog steeds geen inzage hebt, @rbg1950: ook niet als je inlogt via onze website: MijnKPN? En het gaat om het Internet abonnement van KPN? Op basis van je klantgegevens kan er meegekeken worden: dat verzoek heb ik bij deze neergelegd: even wachten op een terugkoppeling. Graag wel checken of het inloggen en inzien van de gegevens via onze website wel of niet mogelijk is.

Reputatie 2

Mag ik dan ook klagen over de snelheid van de app? Het is echt altijd verschrikkelijk traag geweest. En laatst hebben ze het zo gewijzigd dat je nog maar 1 abonnement in het hoofdscherm ziet. Gek genoeg duurt dat laden nog steeds even lang. Als ik naar een ander abonnement ga, dan kan ik nu dus nog een keer zo lang wachten!

Deze app is diep bedroevend, voor een internet provider zou je toch juist mogen verwachten dat ze een snellere app kunnen maken! Ja, het ligt natuurlijk aan het ophalen van de gegevens, maar blijkbaar zit daar een heftig probleem. Misschien beveiliging, interne redirects, opvragen via VPN waarbij DNS niet goed gaat, wat dan ook, het MOET SNELLER!

Shyrin

Doet het echt niet .niet op de bekabelde pc en niet op tablet(wifi). We hebben kpn compleet.

Heb eerder al het klantnr. vermeld.

Reputatie 2

Shyrin

Doet het echt niet .niet op de bekabelde pc en niet op tablet(wifi). We hebben kpn compleet.

Heb eerder al het klantnr. vermeld.

Je klantnummer is hier verwijderd, ik denk dat je maar even een PM moet sturen (hover over gebruikersikoon en dan het mail-icoontje rechts-boven)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het doorgeven van jouw signaal, @Arco, bij deze ook doorgegeven aan het betreffende team.

@rbg1950 Het klantnummer had je inderdaad al doorgegeven en heb ik verplaatst naar je profiel. Het vriendelijke verzoek is om geen persoonlijke gegevens te vermelden in het topic maar in je Forum profiel. Je gegevens staan anders openbaar: dat is niet wenselijk! Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen, daar is het wachten nu op.

Bedankt voor jullie terugkoppeling! 

Laadtijd van ca 2 minuten heb ik doorgegeven, aan het betreffende team @JanD

 

Hallo @Shyrin_ 

Probleem is opgelost, het lag aan de Samsung J6 van mijn vrouw, nu een Motorola G 5G voor haar gekocht en alles werkt (weer) perfect.

Ik heb het zelfde probleem op pc/Edge als op mijn Mac/Safari.

Het is niet traag, maar het overzicht wordt niet geladen.

Maar goed er is wel meer mis met mijn KPN account.:disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +17

@JanD Dat is goed nieuws!

@ErVee Heb je al eens geprobeerd om jouw producten opnieuw te koppelen? Om jouw producten te ontkoppelen, maak je gebruik van de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen.

@Denise_ 

Opnieuw koppelen heb ik al geprobeerd, maar dat lost het niet op.

Ik heb getest met de webversie op mac en pc, de producten kan ik weer toevoegen en ik zie ook de factuur, maar het overzicht laadt niet.

Reputatie 7
Badge +24

@Denise_

Opnieuw koppelen heb ik al geprobeerd, maar dat lost het niet op.

Ik heb getest met de webversie op mac en pc, de producten kan ik weer toevoegen en ik zie ook de factuur, maar het overzicht laadt niet.

Zou je willen proberen of het wel werkt via de KPN app op je mobiele telefoon of tablet? Ik vraag dit om te kunnen uitsluiten of het alleen aan de browser versie ligt. 

@Denise_

Opnieuw koppelen heb ik al geprobeerd, maar dat lost het niet op.

Ik heb getest met de webversie op mac en pc, de producten kan ik weer toevoegen en ik zie ook de factuur, maar het overzicht laadt niet.

Zou je willen proberen of het wel werkt via de KPN app op je mobiele telefoon of tablet? Ik vraag dit om te kunnen uitsluiten of het alleen aan de browser versie ligt. 

Ik heb al getest met 2 verschillende browsers op 2 verschillende computers.

Bij ons ook al tijden een niet werkende app. Heel vervelend dat je niet kan zien hoeveel data je nog hebt of kan delen . Werkt niet goed op pc / mac en ook niet op Samsung en iPhone . Ik hoop dat het snel is opgelost , is niet echt handig straks op vakantie . Heel soms doet hij het wel maar dan moet je toch wel heel veel geduld hebben