Beantwoord

MijnKPN app geeft al ruim een week storing aan: kan niet inloggen

  • 3 April 2021
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Mijn Kpn app doet het al bijna 2 weken niet. Hij geeft aan door een technische storing kunnen bepaalde gegevens niet worden opgehaald. Ik heb de app er al afgehaald, en ook al ingelogd via internet en daarna weer geprobeerd maar hij blijft de melding geven.  Wie kan mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 4 April 2021, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Claasie en welkom op ons forum! Balen dat je jouw producten niet kunt inzien in MijnKPN. Ik zie dat je al geprobeerd hebt de app opnieuw te installeren, helaas zonder succes. Het kan helpen om jouw producten te ontkoppelen. Dit kan via de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen. Ik ben benieuwd of dit helpt.