Beantwoord

MijnKPN app geeft geen verbruik weer

  • 16 February 2023
  • 4 reacties
  • 20 keer bekeken

Goede middag,

Heb sinds 9/2 een 12GB abonnement met nieuwe Iphone 14. Heb de app van KPN geinstalleerd.

Gebruik van mijn vrouw's telefoon wordt wel weergegeven, maar mijn gebruik is en blijft NUL. 

Heb al telefonisch contact gehad, maar hebben geen oplossing!!!

Heb de app al diverse keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Geen verbetering!!!

Graag inhoudelijke reactie.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Eagleview 19 February 2023, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Eagleview, welkom hier. 

Ik kan dit ook niet zo snel plaatsen, kan het zijn dat je alleen maar data via WiFI gebruikt? Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van wat je ziet in de Mijn KPN app? 

Ik kijk ook graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@Alex_P 

Ik heb het probleem al opgelost met iemand van Kpn.

Bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P

Ik heb het probleem al opgelost met iemand van Kpn.

Bedankt voor je reactie

Fijn om te horen, zou je misschien willen delen wat er aan de hand was en wat de oplossing was? Dit voor de meelezers op dit forum. 

Mijn kpn Iphone14/12 gb abonnement is op 8/2 ingegaan. Zichtbaar in Mijnkpn app. Op 10/2 had ik al 4gb gebruikt, terwijl ik thuis altijd WiFi gebruik? Op 13/2 was mijn gebruik 0,0gb. Dat is vreemd en maakt de app onbetrouwbaar.

Heb iemand gesproken van klantenservice. Die heeft contact gehad met iemand van de technische afdeling. Had volgens hem wel gebruikt, maar 0,2 gb!

 'S avonds app opnieuw geïnstalleerd en zie nu gebruikte gb. Of het juist is een andere vraag?

Dat zie ik de volgende maand wel.