MijnKPN app laat geen abonnementen zien

  • 13 June 2023
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb al een paar jaar last van een slecht werkende mijnkpn app. Nu doet ie het helemaal niet meer als ik ben ingelogd en kan ik niets selecteren terwijl ik een factuur moet downloaden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @leoniekesmit, welkom op het forum. Wat doet de app niet, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding? Kan je wel dingen zien als je via de MijnKPN website inlogt?

Je zegt dat de app al een paar jaar slecht werkt, wat was er toen slecht? Wat heb je daarvoor geprobeerd? 

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij noemt. 

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, wij zijn bereikbaar op 0800-0402.

De app laadt heel langzaam (minstens 20sec) en als ik dan in het beginscherm zit en bijv. selecteer “bekijk facturen” en erop click, gebeurt er niets. Alsof het hele scherm niet werkt. Ook niet wanneer ik de app afsluit en opnieuw inlog.

Reputatie 7

Op wat voor apparaat is dat precies, en welke versie van het besturingssysteem staat daarop?

Heb je de MijnKPN app ook al eens opnieuw geïnstalleerd?

Zou je de andere vragen in mijn vorige bericht ook nog kunnen beantwoorden? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.