Beantwoord

MijnKPN app updaten lukt niet

  • 2 October 2021
  • 3 reacties
  • 268 keer bekeken

Hoi, 

Mijn KPN app zegt dat die moet updaten. Alleen krijg ik steeds een foutmelding. Hij kan geen verbinding maken zegt die. Zowel vanuit de app als de playstore. Andere apps kan ik wel downloaden of updaten, dus het ligt niet aan mijn WiFi. Zou u mij kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 5 October 2021, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @AWKL, welkom op het KPN forum! Je wilt de MijnKPN app updaten, maar dat lukt niet. Heb je ook al geprobeerd om de MijnKPN eerst te verwijderen, zodat je deze opnieuw kan installeren? Dit wil nog wel eens helpen. Het is overigens goed om te weten dat je minimaal Android 6.0 nodig hebt om de app te kunnen installeren.

Hallo Denise, bedankt voor je reactie. Verwijderen en opnieuw proberen op te zetten  heb ik al geprobeerd. Ik heb even gecheckt en ik zie dat mijn telefoon Android 11 heeft. Overigens kan mijn kpn Interactieve TV app ook niet updaten. Ik kan wel de kpn Itv app in komen en ik kan via internet wel inloggen op mijn kpn met mijn inloggegevens. Groeten, Anne-Wil

Reputatie 7
Badge +17

Heb je ook al geprobeerd om de MijnKPN eerst te verwijderen, zodat je deze opnieuw kan installeren? Dit wil nog wel eens helpen. Het is overigens goed om te weten dat je minimaal Android 6.0 nodig hebt om de app te kunnen installeren.

En andere apps kan je wel gewoon updaten? Je zou eens kunnen kijken of je iets aan de 4 tips voor als het updaten van Android-apps niet lukt van Android Planet hebt. Daarnaast kan je controleren of jouw Google Play-service up-to-date is.