Beantwoord

mijnKPN app verbruik niet actueel

  • 3 January 2021
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Heb nu al een maand de nieuwe versie van mijnKPNapp,... nou deze is, (bekijk op m'n mobiel), Goed Waardeloos geworden !!! Nix is actueel van géén enkel abbo de minuten en mb's, ene gaf zelfs gister op 2 jan '21 dat aan gegevens nog 1 dag resteerde ! Kortom ontwikkel eens een betere app die goed in gebruik is,... nu heb ik er Tabak aan,... ga h'm één dezer dagen maar verwijderen  !

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 10 January 2021, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Dag @H.T., bedankt voor je bericht. Dat je bij je mobiele abonnement op 2 januari nog 1 dag resterend voor het tegoed zag staan, komt waarschijnlijk door het kerstcadeau dat je van ons hebt gekregen. Deze bundel was namelijk te gebruiken tot 4 januari. Omdat dit een cadeau van ons was, werd deze bundel eerst gebruikt. De maandelijkse bundel is daarmee eerst in de wachtrij komen te staan. Je hebt dit ‘probleem’ waarschijnlijk niet gehad op jouw andere mobiele abonnementen omdat de data hier volledig verbruikt was. Verder zou de app wel up-to-date moeten zijn in het verbruik.