Beantwoord

MijnKPN app werkt niet op iPhone 12. Blijft laden.

  • 17 April 2021
  • 10 reacties
  • 218 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

beste Moderator,  de Mijn KPN app werkt dus niet, bij mij gebeurd hetzelfde als bij Jerili. 

Ik heb een iphone 12.  de website werkt wel, de app totaal niet. Geen toegang tot contacten verhelpt niets.  wanneer gaat de app werken ????????????????????

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 April 2021, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AK12345 ,

Al geprobeerd om de app te verwijderen en dezedaarna opnieuw te installeren? 

Reputatie 1
Badge

Dank voor je antwoord Noordzee. Ja ik heb al ong 5x de app verwijderd enopnieuw gedownload 

Reputatie 7
Badge +28

Ok , geen idee verder. Op mijn IPhone SE 2020 werkt de app probleemloos.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @AK12345! Welkom! Bij mij werkt de app ook probleemloos, toch heb ik al meerdere meldingen op het Forum gezien dat het niet werkt. Je hebt al veel bruikbare informatie gegeven (inloggen via de website lukt wel, app is geïnstalleerd op een iPhone 12 en jouw profiel is ingevuld): dank je wel, wordt een moderator blij van! Nog één vraag: 

  • Log je in met hetzelfde e-mailadres waarop jouw Forum profiel geregistreerd is?

Ik hoor graag van je, zodat ik intern navraag kan doen bij de juiste afdeling!

Reputatie 1
Badge

Beste Shyrin. Dank voor je reactie.  Ja ik gebruik hetzelfde e-mail adres  voor het forum, de app en de website. 

Ook hier werkt de website wel, de app blijft al een paar dagen laden. Op Android tel + tablet. 

Op beiden is de app recent geüpdate, nu versie 5.1.1. Is dat mogelijk de oorzaak?

@Shyrin_ 

Al een terugkoppeling gehad?

Reputatie 7

Shyrin is er vandaag niet, maar we hebben wel een eerste reactie.

Er er inderdaad iets aan de hand voor een klein deel van de klanten, en ook alleen met de app. Hier wordt aan gewerkt. We komen er op terug als we daar meer over weten qua wanneer het dan opgelost is. 

Reputatie 7

We hebben verdere terugkoppeling vanuit de collega's dat het probleem dat speelde met de app van ons uit ook per vandaag weer opgelost zou moeten zijn. Mocht je nog problemen ervaren, herinstalleer de app dan voor de zekerheid nog een keer. 

Reputatie 1
Badge

gaan we doen. Dank voor de inzet en aandacht. 👍