Beantwoord

MijnKPN app zet buitenlandbundel op verkeerde abonnement

  • 7 August 2022
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Hallo KPN collega,

 

Via MijnKPN App heb ik net een buiten EU databundel op mijn eigen mobiele abonnement gezet. Dat ging goed.

Daarna heb ik het abonnement van mijn vrouw gekozen en daar ook een buiten EU databundel aan toegevoegd. Maar dat ging niet goed! Want de databundel is toegevoegd aan mijn eigen abonnement!

Ik weet zeker dat ik de juiste abonnement had gekozen.

 

Ik wilde 2 GB data bundel voor Canada op mijn eigen mobiel en 2 GB op mobiel van mijn vrouw. Nu heb ik 4 GB op mijn eigen mobiel. Hoe kan ik dat recht zetten?

 

Het zou ook fijn zijn om dit te melden bij de juiste collega’s om dit duidelijk te maken binnen de MijnKPN app. Nu krijgt men de indruk dat dit soort wijzigingen ook mogelijk zijn via de app!

Ik vermoed dat het ligt aan het SMS die verstuurd wordt. Deze werkt buiten de app. Omdat de SMS verstuurd wordt vanuit hetzelfde telefoon welke MijnKPN app op geinstalleerd is, denkt het systeem dat de aanvraag voor die telefoonnummer is. Met andere woorden, de gekozen telefoonnr/abonnement in de MijnKPN app wordt genegeerd. De SMS aanvraag beschouwt toestelnummer als aanvrager. Dit informatie ontbreekt momenteel in de app en zorgt voor verkeerde bestelligen.

 

Alvast bedankt,

Arash

icon

Beste antwoord door PeterG 7 August 2022, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi. Welkom op het forum. 

Een buiten EU bundel kan, inderdaad, alleen via het betreffende toestel aangevraagd worden. Dit gaat namelijk via SMS. Ook via de app kom je dan in SMS terecht en als je dan dus niet op het bedoelde toestel bezig bent.…

Zie ook onderstaande vraag waar ook een KPN moderator gereageerd heeft. 

Groetjes, 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ASa_2022, welkom op ons forum!
Als je bundel straks verlopen is en niet gebruikt is kan ik deze vergoeden. Zou je tegen die tijd je profiel in willen vullen en mij een berichtje willen sturen?