Beantwoord

MijnKPN in browser geeft aan: Adres niet geladen. In MijnKPN app bestaat dit adres niet eens

  • 27 August 2022
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al enige tijd last van de ‘Adres niet geladen’ in MijnKPN, waardoor ik bijvoorbeeld geen gebruik van acties kan maken want ik krijg continu foutmeldingen op conflicten in mijn huidig adres en het oude adres waar nu ‘Adres niet geladen’ voorkomt.

Door het forum even door te scrollen heb ik geleerd dat je via de MijnKPN app dit adres zou kunnen ontkoppelen via de app. Nu ontstaat namelijk een volgend issue, want mijn oude adres is helemaal niet zichtbaar in de app waardoor ik niet kan ontkoppelen. Geprobeerd op meerdere devices met de KPN app. De ontkoppelen feature is in de browser zo te zien uitgezet, waardoor ik het daar ook niet geregeld krijg.

Ik lijk hierdoor vast te zitten in een loop, waardoor ik dit adres niet ontkoppeld krijg. Iemand suggesties om dit opgelost te krijgen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 6 September 2022, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RaakNL! Soms komt het voor dat je geen wijzigingen kan doen in de MijnKPN omdat er een bestelling voor het product openstaat. Wil je nog bevestigen dat dit voor jou niet het geval is?

Als je geen bestelling open hebt staan vul dan je profiel in. Dan laat ik beide producten ontkoppelen van je MijnKPN. Als je daarna het juiste abonnement opnieuw koppelt moet alles goed werken. 🙂

Hoi, er staat geen bestelling klaar en mijn profiel is gevuld? Kunt u de producten ontkoppelen, zodat ik mijn thuisades weerr kan koppelen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga erachter aan. Zodra ik terugkoppeling heb, dan kom ik bij je terug. 

Reputatie 7
Badge +20

Er is het een en ander ontkoppelt. Zie je nu jouw internet en mobiel abonnement?

Top, bedankt! Lijkt te zijn opgelost

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! :)