Beantwoord

MijnKPN kan product niet koppelen, wat te doen?


Waarom moet herstel "MijnKPN" zo lang duren ?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Peperkamp 3 april 2019, 16:02

Hallo.
Aanvankelijk kon men mij na diverse adviezen geen "individuele oplossing" bieden . Inmiddels gisteren mbv helpdesk probleem opgelost. Het zat 'm erin dat eea niet goed "gekoppeld"was. Men adviseerde om produkt te koppelen middels aanwezige button. Maar produkt stond reeds als 'Gekoppeld" geregistreerd. Toen dus maar "ontkoppeld' en opnieuw 'gekoppeld" waarna alles goed verliep. Dus wellicht idee voor helpdesk om dit in gegeven problemen vóór te stellen als oplossing

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Peperkamp, welkom op het KPN forum. Heel zuur dat je MijnKPN niet kan bereiken(?) Maandag hadden we enkele problemen met de bereikbaarheid van MijnKPN, dat is opgelost. Zelf heb ik het nog even gecontroleerd, up en running. Kan je precies aangeven waar je tegen aan loopt?
Hallo.
Aanvankelijk kon men mij na diverse adviezen geen "individuele oplossing" bieden . Inmiddels gisteren mbv helpdesk probleem opgelost. Het zat 'm erin dat eea niet goed "gekoppeld"was. Men adviseerde om produkt te koppelen middels aanwezige button. Maar produkt stond reeds als 'Gekoppeld" geregistreerd. Toen dus maar "ontkoppeld' en opnieuw 'gekoppeld" waarna alles goed verliep. Dus wellicht idee voor helpdesk om dit in gegeven problemen vóór te stellen als oplossing
Reputatie 7
Badge +11
Hey @Peperkamp, erg fijn dat het product nu goed is gekoppeld. Bedankt voor de terugkoppeling :)

Reageer