Hallo @Peperkamp, welkom op het KPN forum. Heel zuur dat je MijnKPN niet kan bereiken(?) Maandag hadden we enkele problemen met de bereikbaarheid van MijnKPN, dat is opgelost. Zelf heb ik het nog even gecontroleerd, up en running. Kan je precies aangeven waar je tegen aan loopt?
Hallo.
Aanvankelijk kon men mij na diverse adviezen geen "individuele oplossing" bieden . Inmiddels gisteren mbv helpdesk probleem opgelost. Het zat 'm erin dat eea niet goed "gekoppeld"was. Men adviseerde om produkt te koppelen middels aanwezige button. Maar produkt stond reeds als 'Gekoppeld" geregistreerd. Toen dus maar "ontkoppeld' en opnieuw 'gekoppeld" waarna alles goed verliep. Dus wellicht idee voor helpdesk om dit in gegeven problemen vóór te stellen als oplossing
Hey @Peperkamp, erg fijn dat het product nu goed is gekoppeld. Bedankt voor de terugkoppeling :)
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.