Beantwoord

MijnKPN laadt abonnement niet in

  • 26 October 2022
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Vandaag bedacht ik me dat ik geen tv abbo meer wil en wilde ik overstappen naar een andere provider.

Ik kijk nooit tv en heb het geld gewoon niet meer. 
Maar ik zag dat KPN ook alleen internet aanbiedt.

Nu wilde ik dat aanpassen. Maar al sinds XS4all ziet die mijnkpn omgeving er niet uit zoals het hoort. Hoe krijg ik mijn adres geladen dan? Dit irriteert me al maanden.

Graag assistentie voordat ik opgeef en naar een andere overstap. Met vriendelijke groet en alvast bedankt !

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 30 October 2022, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Marissss en welkom op het forum! Als je inlogt op je MijnKPN, zie je dan bij het producten overzicht je abonnement er tussen staan? Zo niet, koppel dan het thuis abonnement aan je MijnKPN. Mocht dat gelukt zijn, of mocht deze er al in staan, ga dan via producten naar je thuis abonnement en kies voor abonnement aanpassen. Onderaan vind je dan een knop met ‘doorgaan naar TV en entertainment, daar kun je kiezen of je ook TV bij je pakket wilt of niet en daar kun je de tv-ontvanger dus weer verwijderen. Lukt het zo? 🙂

hoi ik heb kpn gebeld en het zo opgelost. Hartelijk dank