MijnKPN laadt het mobiele abonnement niet goed in

  • 6 October 2023
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

 

Product (mobieltje) is gekoppeld.

Het product ontkoppelen zoals voorgesteld is niet beschikbaar.

Met een ander mailadres nieuw account aangemaakt, zelfde resultaat. 

Geen data verbruik overzicht.

Verder vind ik het verwarrend dat bij een ongelimiteerd contract er een dag limiet kan bestaan.

Bij een dag limiet van 10 GB, betekend dat unlimited +/- 300 GB betekend. (10 GB x 30 dagen)

Dat dag limit beperkt ook de mogelijkheid je systeem te updaten en dat is toch ons aller belang dat mensen snel o.a. veiligheidsupdates installeren.   


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

KPN app laat geen verbruik zien. Kan dus geen mb’s delen of wat dan ook. Maar vlgs site is er geen storing. Balen dit 😒

Reputatie 1

Zelfde bij mij

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Queerdenker. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het mobiele abonnement niet werd ingeladen. Er zijn inmiddels al een aantal voorbij gegaan? Werkt het inmiddels wel?