Beantwoord

MijnKPN logt automatisch uit als ik iets wil bekijken of wijzigen

  • 2 September 2023
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Ook ik ervaar het probleem dat mijnkpn automatisch uitlogt wanneer ik iets wil bekijken/toevoegen. Wilde Netflix toevoegen aan mijn abonnement, maar kom geen steek verder 😔

 

Admin: afgesplitst, nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 7 September 2023, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @kima69, welkom hier. 

Wat irritant dat het niet lukt iets aan te passen via MijnKPN. Is dit zowel via de app als via de webversie? 

Onlangs iets gewijzigd? Wat daardoor het dit kan verklaren zoals in het andere topic?

Hallo Bart, het probleem is inderdaad zowel via de app als de webversie het geval. Ik heb niets gewijzigd aan de instellingen wat dit probleem veroorzaakt.

En naar welke topic verwijs jij? Heb je hier een link van zodat ik het kan doornemen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

@kima69 om dit topic. Hier ging het om een KVK registratie die nog gekoppeld was. Heb je ook zoiets gehad, of een verhuizing of iets wat je ook maar kan bedenken wat het kan verklaren?

Oo in dit geval is dat niet op mij van toepassing. Er heeft dus geen enkele wijziging plaatsgevonden 😔

Reputatie 7
Badge +20

Kun je jouw profiel eens van gegevens voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik eens kijken wat ik kan achterhalen.