Vraag

MijnKPN logt telkens uit, hierdoor lukt het niet om bijvoorbeeld glasvezel aan te vragen

  • 31 December 2023
  • 11 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik zit nu al 2 jaar met een probleem dat ik constant word uitgelogd als ik ook maar ergens in wil om bijvoorbeeld mijn abbonoment aan te passen of wat dan ook 

 

Ik heb volgens de kpn een aangesloten glasvezel verbinding ( volgens hun systeem ) maar het is nooit aangesloten 

Ik ben bij de kpn winkel geweest die vervolgens zeggen ja ze hebben er een puinhoop van gemaakt maar wij kunnen helaas niks voor jou doen 

 

Ik ben kpn op dit moment zo zat dat ik liever zonder internet zit dan weer 50 euro te moeten overmaken voor een lulige 25 mb verbinding terwijl ik internet only heb en letterlijk glasvezel beneden in de kast heb om aangesloten te worden 

Ik KAN niks via de app via de website en blijkbaar ook niks via de winkel .. wat nu ? 

Mischien een advocaat inhuren kijken wat die voor mij kan doen? 

Hopelijk niet  ben al 16 jaar klant bij kpn maar dit is gewoon een vorm van oplichting 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @LeaderTaurus 

Welkom op het forum van KPN.

 

Ten eerste: vervelend dat je telkens wordt uitgelogd binnen Mijn KPN, dit zou uiteraard niet mogen gebeuren, dus daar moet zeker even naar gekeken worden door de IT afdeling van KPN.
Hierop zou een KPN moderator actie op kunnen ondernemen.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen! 

 

 

Ten tweede: kun je alleen telefonisch een migratie verzoek indienen om overgezet te kunnen worden van de oude koperlijn (DSL) naar een glasvezelaansluiting van KPN.
Deze migratie kun je dus niet aanvragen, binnen jouw Mijn KPN account.

Bel hiervoor met de telefonische klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer: 
0800-0402
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer, contract vernieuwen en verlengen, die deze migratie in gang kunnen zetten voor jouw.

Deze afdeling is bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).
Dus vanaf dinsdag 2 januari 2024 zijn ze weer bereikbaar!

Het is dus helemaal niet nodig om een dure advocaat hiervoor in te gaan zetten, zeker niet als men jouw niet gelijk de juiste informatie hadden verstrekt.

In de goede hoop je hiermee geholpen te hebben!

Wens ik je alvast een fijn Oud & Nieuw toe!

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom op ons forum @LeaderTaurus.

Wat rot dat je tegen deze problemen aan loopt. Ik lees dat 't om verschillende dingen gaat. Allereerst noem je MijnKPN, dat je steeds weer uitgelogd wordt. Kan je meer vertellen? Gebruik je de MijnKPN app of de webversie van MijnKPN? Maakt het verschil welk van de twee je gebruikt? Lukt het wel om in te loggen? En zo ja, wat gebeurt er precies als je weer uitgelogd raakt? 

Verder lees ik dat je aangesloten zou zijn op glasvezel maar nog niet op de verbinding zit. Wat is de status als je kijkt op de site van KPN Netwerk? Deze status is belangrijk, aangezien zij de glasvezelverbinding aanleggen en klaarmaken voor gebruik.

Gelukkig Nieuwjaar 

 

Mijnkpn en de webbersie loggen mij beide uit  zodra ik bijvoorbeeld druk op abbonement veranderen of iets wil aanpassen dit is een constant over de afgelopen 2 jaar en kan dus ook niks veranderen. Zodra ik ergens op druk in het ingelogde menu word ik weer uitgelogd en dan log ik via daar weer in en gebeurd hetzelfde 

 

Via mijn status zegt hij dat ik een provider kan kiezen ( ook maar sinds kort..) 

 

Maar de medewerker bij de kpn vertelde mij dat in hun systeem ze mij al hebben aangesloten terwijl dat niet het geval is 

 

Status nu : 

Ik heb kpn kastje in de meter kast hangen maar geen aansluiting naar de router/ kpn box 

Ik heb een maximale piek van 30mb en betaal 49.90 per maand hiervoor .. 

Ik weet niet of ik een andere provider kan nemen omdat er op het adress een zakelijke ziggo aansluiting is ( en dat is een winkel ) 

Vorig jaar heeft kpn een ander bedrijf destijds ingehuurd? Om het vanuit het nieuwe kpn kastje ( de glasvezel aansluiting) naar boven naar mijn router aan te leggen.

Hierbij is waarschijnlijk een communicatie fout geweest en er is nooit een afspraak gemaakt of iemand langs geweest ( zelf nooit contact gehad ) 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Ook de beste wensen @LeaderTaurus!

Ik kijk graag even met je mee naar wat er aan de hand is, en naar wat de status nou is van je glasvezelaansluiting. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je daarna hier een seintje?

Drukte perongeluk op antwoord knopje =)

Profiel is geupdate

Reputatie 7
Badge +19

@LeaderTaurus Geen probleem, ik heb 'm gedemarkeerd :) En dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt.

MijnKPN zou gewoon moeten werken voor zover ik zie. Anders had ik er een melding voor aangemaakt voor je, alleen het punt is, ik zie dat je een bewindvoerder hebt. Dat geeft niet, alleen hierdoor heeft je bewindvoerder te maken met MijnKPN en eventuele wijzigingen aan je abonnement. Ik raad je wat MijnKPN betreft daarom aan om even te contacten met je bewindvoerder en hem of haar vervolgens contact met ons op te laten nemen.

Daarnaast het glasvezel deel van het verhaal, als ik je adres controleer op de website van KPN Netwerk, dan zou glasvezel beschikbaar moeten zijn. Ik kan dit nu alleen niet bekijken en/of wijzigen doordat je onder bewind staat. Dus ook hiervoor raad ik je aan om met je bewindvoerder te overleggen, en hen contact met ons op te laten nemen. Dan kan dat uitgezocht en waar mogelijk aangevraagd/gewijzigd worden. 

Ik zou je er graag zelf mee helpen, maar dit zijn regels waar we ons aan moeten houden. Ik hoop dat het snel uitgezocht en opgelost wordt allemaal!

Ik heb al 2 jaar geen bewindvoerder meer 

Dus nogmaals het systeem bij kpn is behoorlijk in de war met mijn gegevens 

Reputatie 7
Badge +19

Hè lastig allemaal @LeaderTaurus. Alles omtrent bewindvoering zit aan strenge regels verbonden, daarom is dit niet een melding die ik even voor je kan weg (laten) halen. Ander had ik dat graag gedaan.

De bewindvoerder moet ervoor zorgen dat die melding uit onze systemen gehaald wordt. Je leest er meer over op deze pagina over financiële hulpverlening. Zodra de bewindvoerder daarop actie heeft ondernomen en de melding bij ons weg is, is dat punt alvast opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

@Alexandra @LeaderTaurus Een beëindiging van bewindsvoering (behalve tijdelijk bewind) is meestal door een uitspraak van het kantonrechtbank bekrachtigt. De beschikking wordt zowel naar de bewindvoerder en cliënt verzonden. Dus @LeaderTaurus kan ook onder "bewind afmelden" de beschikking uploaden en voor afmelding zelfs zorgen.

Echt dit is nou precies wat ik bedoel met kpn heeft zijn administratie niet in orde 

Ik ben al een lange lange tijd weg bij de bewind en dit is ook al aangegeven bij de kpn ik ben er gewoon nu zo zat van 

 

Ik heb nu aleen nog een link nodig waar ik kpn mee kan opzeggen 

Want dit is absurd 2 jaar lang van kast naar muur en nu valt de bewind weer in De reeks onzin  ook de papier vanuit de rechter  is des tijds verstuurd .. 

Ellendig onzin ik weet dat u er ook niks mee kan maar wtf.

 

Reputatie 7
Badge +9

@LeaderTaurus De vraag is, hoe heb je kpn aangegeven dat je niet meer onder bewind was? Bij aanmelden of afmelden moet een rechterlijke besluit aangetoond worden. Bij beëindiging is is jouw bewindvoerder niet meer jouw bewindvoerder, dus hij kan voor jouw afmelden, maar hij moet het niet. Je heb het rechtbank document om te bewijzen, en dat moet je ook doen. Anders kan ieder grapmaker als bewindvoerder aan en afmelden.

Reageer