Beantwoord

MijnKPN omgeving geeft foutmeldingen

  • 21 March 2021
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Helaas lukt het mij ook niet om binnen mijn kpn de abonnement gegevens op te halen. Koppelen met klantnummer of koppelen met thuisnetwerk gaat niet, krijg dan foutmeldingen.

Ik ben geen zakelijke klant. Ik had een telfort abonnement. Ik wil aanpassingen doen aan mijn abonnement en wou dat in deze omgeving aanpassen, maar kan nu dus niets daar doen.  inloggen op mijn telfort kan ook niet meer, wordt direct omgeleid naar kpn.

Ik lees elders op het form dat vorig jaar alles overgezet zou moeten worden, dus ik zou eea moeten kunnen koppelen in mijn kpn.

Wie weet hoe nu verder?

mvg, Arjan

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door KiwiAr 2 April 2021, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @KiwiAr, welkom! Het lijkt de afgelopen dagen wat rommelig te zijn met MijnKPN. Ervaar jij dit ook echt de afgelopen dagen of heb je nooit in kunnen loggen in MijnKPN? Je gebruikt dit Yahoo e-mailadres ervoor? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Daarnaast ben ik nog wel benieuwd welke foutmelding je krijgt en of dat je dit in de browser óf in de app krijgt? Ik wil je adviseren om het in de browser te proberen. 

Hoi @Marcia_ 

nee ik heb nog nooit ingelogd in mijn kpn. Nu dus voor het eerst vanwege  samengaan telfort met kpn. Ja ik gebruik het yahoo mailadres om in te loggen. Ik heb m'n forumprofiel aangevuld.

foutmelding: u bent niet verbonden met uw kpn internet aansluiting

Als ik dan probeer door aan te klikken dat ik niet op thuisnetwerk ben aangesloten kan ik klantnummer etc invullen. daarna foutmelding (we herkennen dit abonnement niet. controleer uw gegevens)

 

Niet in de app, maar in de browser geprobeerd….

Reputatie 7
Badge +30

Hmm.. Ik zie niet meteen iets geks. Heb wel per abuis een mail naar je Telfort e-mailadres gestuurd met informatie omtrent KPN ID. Die mag je negeren ;-). Ik maak uit je verhaal op dat je dus wél in kunt loggen, maar daarna lukt het koppelen niet? Kan je eens een screenshot plaatsen? Dan laat ik het uitzoeken. 

 

 

 

dit krijg ik te zien als ik probeer te koppelen @Marcia_ 

Reputatie 7
Badge +30

Wat balen dit! Wil je nog één ding doen? Ik krijg signalen dat het wel lijkt te werken als je de aanvraag via de app doet, zonder dat je met de wifi verbonden bent. Kan je dat nog eens proberen? Mocht het niet lukken, dan ga ik het intern uit laten zoeken. 

Hallo @Marcia_ …..ook dat lukt niet…...

nou @Marcia_ , ik dacht, ik ga het nog 1 keer proberen om in mijn kpn met de laptop het abo te koppelen. en wat denk je….nu lukt het wel!

Dus bij deze, case closed.

 

bedankt in ieder geval voor je reactie/hulp/suggesties