Beantwoord

MijnKPN - Overzicht toont alleen laatste facturen

  • 14 May 2021
  • 13 reacties
  • 296 keer bekeken

Ik wilde wat veranderen in m’n e-mailadressen maar kom niet verder.

Na het inloggen op MijnKPN met verschillende browsers kom ik op de pagina “overzicht” waar één venster alleen grijze “lopende” grijze strepen laat zien en het andere venster de laatste vier facturen.

icon

Beste antwoord door RBxx 14 May 2021, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7

Ik ben wel benieuwd wat je dan te zien krijgt.

Ik krijg op de mijnKPN site het onderstaande te zien…

...waarbij ik de facturen van de laatste 12 maanden kan zien door op "Bekijk alle facturen" te drukken. Je moet dan eerst wel het product kiezen en dan de facturen daarvan gaan bekijken. Op het overzicht zie je inderdaad alleen per product de laatste twee facturen.

 

In de mijnKPN app krijg ik het onderstaande te zien…

...waarbij "Toon meer" de facturen van de laatste 20 maanden laat zien.

Dit krijg ik in de browsers te zien:
(Ik maak geen gebruik van de app)

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Stretson , als je via MijnKPN jouw e-mailadressen wilt beheren, kies dan boven in het Overzicht scherm voor Producten en dan Thuis → Informatie & instellingen

Je kan ook inloggen via https://email.kpn.com/ dan kom je direct bij je KPN e-mail instellingen
Dan vermijd je de lange (om)weg in MijnKPN.

Edit: Jouw screenshot geeft het ‘normale’ beeld. Alleen als je een KPN Mobiel abonnement hebt, dan wordt het linker deel van het Overzicht gebruikt. De suggestie van “er komt nog wat” leidt vaker tot verwarring en vragen hier op het forum.

Dank @RBxx !! Daar heb ik wat aan. Opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het hiermee opgelost is @Stretson!

En @RBxx, inmiddels hebben we bij de ontwikkelaars van MijnKPN aangegeven dat het een beetje onhandig is dat dit op deze manier is ingericht aan de linkerkant, aangezien dit bij veel klanten én KPN medewerkers (zoals ik 🙋🏼‍♀️😅) voor verwarring zorgt. Ik hoop dan ook dat er in de toekomst een aanpassing gedaan kan worden om de verwarring weg te nemen :blush:

Reputatie 7
Badge +21

Dat is mooi @Maja_  (:face_palm: oen...:joy: ), hopelijk is deze onduidelijkheid dan over niet al te lang opgelost.
Het was opvallend dat dit ‘probleem’ de laatste tijd in meerdere topics voorbij kwam. 

Ik ben wel benieuwd wat je dan te zien krijgt.

Ik krijg op de mijnKPN site het onderstaande te zien…

...waarbij ik de facturen van de laatste 12 maanden kan zien door op "Bekijk alle facturen" te drukken. Je moet dan eerst wel het product kiezen en dan de facturen daarvan gaan bekijken. Op het overzicht zie je inderdaad alleen per product de laatste twee facturen.

 

In de mijnKPN app krijg ik het onderstaande te zien…

...waarbij "Toon meer" de facturen van de laatste 20 maanden laat zien.

Ik wil graag verder terugkijken i.v.m. belastingaangifte. Maar MijnKPN toont niet meer dan 12 facturen. Er is geen "Toon meer” om verder terug te kunnen. Hoe krijg ik alle facturen van 2021 in beeld op mijn computer? (de app is alleen voor smartphone, begrijp ik, en niet op de computer te gebruiken)

groet, Marla

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Marla , op de computer gaat dat niet. Wil je verder komen zal je de MijnKPN app moeten installeren op telefoon/tablet. Dan kom je tot 20 facturen. 

Hallo @Marla , op de computer gaat dat niet. Wil je verder komen zal je de MijnKPN app moeten installeren op telefoon/tablet. Dan kom je tot 20 facturen. 

Beste Ruud, bedankt voor je antwoord.  Ik doe geen zaken via een app op een mobiel, ik werk op een computer. Waarom zijn de facturen niet op te vragen via MijnKPN? 

groet, Marla, op dit moment ontevreden klant

Reputatie 7
Badge +21

Ja @Marla , als klant -net zoals jij- vraag ik me dat ook wel eens af.
Er zijn meer onhandige verschillen tussen MijnKPN (website) en MijnKPN (app).

Reputatie 7
Badge +24

Beste Ruud, bedankt voor je antwoord.  Ik doe geen zaken via een app op een mobiel, ik werk op een computer.

Daar valt inderdaad wat voor te zeggen. Ik vind het ook niks dat je facturen via een app zou moeten binnen hengelen. Ik snap ook niet waarom er verschil is tussen de app en de webversie. 

Je kunt er voor kiezen om de facturen gewoon weer via mail als bijlage toe te laten sturen. Dan heb je ze gewoon in je mailhistorie staan. Daarvoor even KPN bellen.

Beste Ruud, bedankt voor je antwoord.  Ik doe geen zaken via een app op een mobiel, ik werk op een computer.

Daar valt inderdaad wat voor te zeggen. Ik vind het ook niks dat je facturen via een app zou moeten binnen hengelen. Ik snap ook niet waarom er verschil is tussen de app en de webversie. 

Je kunt er voor kiezen om de facturen gewoon weer via mail als bijlage toe te laten sturen. Dan heb je ze gewoon in je mailhistorie staan. Daarvoor even KPN bellen.

Beste Nick,  bedankt voor de tip!

Reputatie 7
Badge +21

Je kunt er voor kiezen om de facturen gewoon weer via mail als bijlage toe te laten sturen. Dan heb je ze gewoon in je mailhistorie staan. Daarvoor even KPN bellen.

Dat heeft nog een bijkomend voordeel. In MijnKPN zijn de specificaties (factuur pagina 3 en verder) maar tot 6 maanden aanwezig. I.v.m. de privacyregels (AVG) mag KPN die niet langer bewaren.