Vraag

mijnkpn vs hopeloos

  • 1 February 2020
  • 10 reacties
  • 124 keer bekeken

ik heb mijn kpn al een tijdje aangemaakt, en nog steeds storing..hij is data aan het ophalen…

hmm, ict wat doen jullie eigenlijk

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@paul20 Allereerst welkom op ons Forum! Vervelend dat de MijnKPN het niet doet. Voor zover ik weet zijn er op dit moment geen storingen bekend. Gebruik je de webversie of heb je het over de MijnKPN App? 
Als het gaat over de MijnKPN App, zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Dit lost meestal een probleem als deze op. 

Hallo,

ik maak gebruik vd webversie...als ik me aanmeld, blijf hij data ophalen and that's it.

gr

ricardo.

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @paul20 

Mijn eerste vraag zou zijn, ben je onlangs overgezet vanaf Telfort? Het is namelijk zo dat daar nog een paar schoonheidsfoutjes in zitten, zoals het laden van jouw producten. 

Zie

https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/laden-gegevens-mijnkpn-488804#post903299

Is dat het geval?

nee , ik was geen telfort klant, niet op dit nummer *

ik heb me via de website aangemeld en niet via de app.

maar ik wacht af.

gr

Ricardo

*Admin: 06-nummer aan profiel toegevoegd i.v.m. privacy en samengevoegd met je eigen topic.

Goedendag,

nee, nog steeds haalt hij denkbeeldige data's op.

gr

Ricardo 

Reputatie 7
Badge +17

@paul20 Wat gek dat de webversie blijft hangen. Welke browser gebruik je? Wij adviseren altijd Google Chrome te gebruiken, gebruik jij deze? 

Ik maak gebruik van Google Chrome, derhalve blijft dit euvel me achtervolgen, ik heb net een minuut geleden me weer aangemeld bij MijnKpn, en hij blijft cirkelen en data zoeken totdat ik afgemeld werd.

 

Ik kan oa niet kijken naar ‘mijn facturen’ ...ik kan wel 'mijnprofiel’ aanklikken...dan werk wel...

Reputatie 7
Badge +17

@paul20 Bedankt voor je reactie. Het gaat (onder andere) om het nummer dat je hebt ingevuld op je profiel neem ik aan? Ik zie dat dit nummer nog niet is gekoppeld aan een KPN ID. Zou je onder producten > product koppelen, dit 06-nummer willen invoeren? Je ontvangt een sms met een verificatie code om het te koppelen. Als je dit al wel hebt gedaan en je ziet het nummer terug onder jou producten, zou je het nummer dan willen ontkoppelen en opnieuw koppelen? Als dat zo is, dan is het nummer niet goed gekoppeld en kunnen dus ook de facturen niet goed geladen worden. Zou je voor mij ook je postcode en huisnummer willen toevoegen aal je profiel? Dan kan ik alle producten controleren en kijken of deze goed gekoppeld zijn. 

Goedendag

ontkoppeld en toch weer dezelfde probleem, de 'mijnkpn’ blijft cirkelen.

en in het profielgedeelte kan je geen postcode toevoegen en ook geen huisnummer.

 

gr

Ricardo

think Nietzche had it made, till he cried’out over some donkey ..what a waste of talents..

Reputatie 7
Badge +17

@paul20 Hmm… Als je Chrome opent > [Rechts bovenin] 3 puntjes > ‘Instellingen’ > [Links] ‘Over Chrome’. Staat daar dat Chrome ‘up-to-date’ is? 
Nog even een vraag om uit te sluiten dat het niet aan de browser ligt: Werkt je account wel via de MijnKPN App of via een andere browser? Zo niet, dan ligt het aan je account en moet ik het intern doorzetten. Ik hoor graag van je! 

Reageer