Beantwoord

MijnKPN website onbruikbaar in Brave browser

  • 16 August 2021
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Aangezien het bij jullie ontzettend lastig is een vraag beantwoord te krijgen doe ik het maar op deze manier. 

Ik gebruik de browser Brave en ik ben niet bereid om ook maar 1 andere browser te gebruiken aangezien ik dit een zeer fijne browser vindt. Nu is het zo dat “MijnKPN” onbruikbaar is. het wil niet eens het overzicht laden. mja zodra je Chrome of Edge gebruikt werkt het natuurlijk wel. Nogal browser discriminatie vind u niet ?. 

Dus ter verduidelijking hoe gaan we zorgen dat mensen die Brave gebruiken, dus ook MijnKPN kunnen gebruiken. 

Nogmaals ik ben niet bereid een andere browser te gebruiken.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 August 2021, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Hierhoudikdusnietvan , even bellen met 0800 0402

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Hierhoudikdusnietvan, Brave is op dit moment nog een erg kleine internetbrowser. Op dit moment wordt er niet getest of MijnKPN het in deze browser goed doet. Tijdens het uitrollen van updates en verbeteringen moeten er keuzes worden gemaakt. We hebben een lijstje van de meest gebruikte internetbrowsers waarvoor we zeker weten dat MijnKPN daar goed in werkt. Wellicht als Brave daar ook tot gaat behoren zal de functionaliteit van de webversie MijnKPN daar ook goed in gaan werken. Tot die tijd moet ik je teleurstellenen is er toch een browser nodig of de MijnKPN app

Reputatie 6
Badge +6

Aangezien het bij jullie ontzettend lastig is een vraag beantwoord te krijgen doe ik het maar op deze manier. 

Ik gebruik de browser Brave en ik ben niet bereid om ook maar 1 andere browser te gebruiken aangezien ik dit een zeer fijne browser vindt. Nu is het zo dat “MijnKPN” onbruikbaar is. het wil niet eens het overzicht laden. mja zodra je Chrome of Edge gebruikt werkt het natuurlijk wel. Nogal browser discriminatie vind u niet ?. 

Dus ter verduidelijking hoe gaan we zorgen dat mensen die Brave gebruiken, dus ook MijnKPN kunnen gebruiken. 

Nogmaals ik ben niet bereid een andere browser te gebruiken.

Het heeft in ieder geval werkelijk waar helemaal niks te maken met discriminatie, wat een onzin zeg. En als je niet bereid bent om een andere browser te gebruiken dan houdt het gewoon op. 

 

#hierhoudikdusnietvan…….……….