MijnKPN werkt niet [1-11-2020]

  • 1 November 2020
  • 94 reacties
  • 952 keer bekeken

Iemand enig idee wat de oorzaak is? Storing bij kpn?

 

 

Vikash van KPN 3 jaar geleden

Op dit moment wordt onderzocht hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen en we zijn daarom opzoek naar voorbeelden. Willen jullie een bericht achterlaten in dit topic met daarin het antwoord op de onderstaande vragen? Dan kunnen wij dit doorzetten.

  • Werkt de app of webversie van MijnKPN traag? 
  • Laat je gegevens achter in het KPN Forum profiel.

 

Tevens voegen we losse topics hierover samen met dit topic.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

94 reacties

Ik ervaar problemen met de nieuwe Mijn KPN-app. Gegevens van het profiel worden niet meer geladen zodat ik niet meer kan zien hoeveel MB's ik nog heb en delen lukt ook niet. Wanneer ik dit via de PC doe wordt het met enig geduld wel zichtbaar maar opeens kan ik ook niet meer zien hoeveel MB's ik met anderen heb gedeeld die betreffende maand.

Admin: post verplaatst naar actueel topic

Herstel:  de gegevens van het Overzicht worden niet meer geladen

Admin: post verplaatst naar actueel topic

Ook hier altijd de 1e van de maand prijs. Alsnje al kan inloggen, krijg je het scherm van datadelen niet geopend. Waarom wordt Mijn KPN niet een klein beetje slimmet gemaakt. Dat je een default instelling kunt maken. Wel nummer, hoeveel data krijgt aan het begin van de nieuwe maand. Dan hebben we niet iedere datzelfde gezeik!!

Reputatie 3
Badge

Hier ook leeg scherm, wil md's delen, maar dat gaat nu niet..

ook via de website op PC blijft het scherm laden, maar er komt niets in beeld zodat ik dit kan uitvoeren

 

*Admin: Bericht toegevoegd aan verzameltopic

App en site lijken niet te werken

 

Reputatie 6
Badge +7

Ja inderdaad.

 

Erg jammer en niet de eerste tegenvaller.

Hier ook leeg. Zowel app als gewoon via het web. Mb’s delen dus niet mogelijk. Mijn dochter zal niet blij zijn. Dit speelt overigens al een paar weken. 

 

*Admin: Bericht toegevoegd aan verzameltopic

Reputatie 7

Ik kan gewoon televisie kijken via de iTV app.

Wat is het probleem dat je ervaart?

Is dat op alle zenders of op een specifieke zender?

Reputatie 6
Badge +7

Tjongejonge KPN wederom een software farce.

 

Echt te triest voor woorden worden jullie helaas.

 

Willen jullie je klanten wegjagen ofzo door jullie diensten zo te verslechteren?

 

Zeg dat dan gewoon want dan moet dat geen probleem zijn voor velen lijkt mij?

 

 

*Admin: Bericht toegevoegd aan verzameltopic

Sinds kort de nieuwe app maar werkt niet schermen laden niet duurt ontiegelijk lang kom maar met de oude app of goede update.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +7

Inderdaad.

Gepruts de laatste tijd.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +7

Zal wel weer een software dingetje zijn zoals zovaak de laatste tijd.

Wordt ongetwijfeld aan gewerkt en is vast doorgegeven aan iemand (wie dan ook) die er ook niks mee kan.

 

Terug naar de oude perfect functionerende software kan niet en wij als betalende klanten zoeken het maar weereens uit?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +7

Weer een KPN product wat na de vernieuwing slechter (of niet) werkt?

 

Tijd om jullie eens achter de oren te krabben KPN.

Reputatie 6
Badge +7

KPN zakt af.

 

Langzaam maar zeer zeker.

 

Het was ooit een prachtig bedrijf met kwaliteitsproducten maar das war einmal lijkt het meer en meer.

Ik kan geen Mbs delen via mijn kpn en ook niet via mijn kpn app. Als ik inlog dan komt er niks. Zowel via de website en de app van mijn kpn

 

Reputatie 6
Badge +7

Wordt (ongetwijfeld) heel hard door vakkundige mensen aan gewerkt 🤨

Reputatie 2

App en site lijken niet te werken

 

Nee, maar de app en site van mijnkpn werken niet.

 

Reputatie 6
Badge +7

Mijn KPN app.

Reputatie 2

App en site lijken niet te werken

 

Nee, maar de app en site van mijnkpn werken niet.

 

(Ik reageerde op de andere quote :))

 

Reputatie 2

Verder trouwens erg tevreden over KPN hoor. Ik vind KPN vrij innovatief...altijd weer iets nieuws en altijd een vooruitgang. Afgelopen jaren misschien maar 1 keer geen tv gehad voor een uur.

Reputatie 7

Oeps, niet de iTV app maar de mijnKPN app. :disappointed_relieved:

De mijnKPN app is momenteel inderdaad enorm (onwerkbaar) traag.

Bij mijn iPhone 6 werkt de app ook niet goed. Ik kan geen mb’s delen. Wanneer wordt dit opgelost?

Dit gebeurt er:

Het duurt heel lang eer ik in het scherm ben waarin ik mb’s kan delen. Als ik daar uiteindelijk in ben, kan ik mb’s kiezen en het nummer waar ik ze mee kan delen. Vervolgens klik ik op delen en gaat de app doen alsof hij gaat delen. Maar na een minuut ofzo komt ‘delen’ weer blauw in beeld en zijn er geen mb’s gedeeld.

Klopt MijnKPN app is een probleem, ik probeer mb’s over te zetten maar lukt niet. Probeer je extra dingen toe te voegen, dat gaat wel🤔

mijn kpn opent niet,wilde mb s delen met mijn zoon maar helaas.

app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd ,product ontkoppeld al geprobeerd.

ook via pc kom ik er niet in .

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Kan niet op mijn kpn komen via laptop en iphone niet. krijg dit bericht (Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel) Heb safari/chrome en firefox gebrobeerd niets helpt. Wat te doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic