Beantwoord

MijnKPN werkt niet "Het ophalen van gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak."

  • 26 July 2021
  • 3 reacties
  • 256 keer bekeken

Reputatie 1

MijnKPN werkt niet meer. Heel onhandig. Het abonnement is verdwenen.

Als ik het abo probeer toe te voegen dan komt de volgende boodschap: Het ophalen van gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

Telefonisch zijn jullie onbereikbaar (eigenlijk raar voor een telefonie bedrijf), dan komt er een bandje om morgen nog eens te bellen.

Ik ben het al dagen aan het proberen, maar kennelijk is ‘tijdelijk’ langer dan een paar dagen. Wat verwachten jullie nu van mij? Dat ik het iedere dag blijf proberen tot het werkt? Zoveel geduld heb ik niet… 

Het overstappen met vier abonnementen naar een concurrent gaat volgens mij een stuk sneller.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 July 2021, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @yannick1996, welkom terug!
Is het inmiddels nog gelukt je abonnement toe te voegen of mijn collega's te bereiken via 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service?

Via het forum kan het wat langer duren voor je reactie hebt maar ik kijk natuurlijk graag even met je mee!
Wat bedoel je precies met dat je abonnement verdwenen is?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 1

Ook na een tijdrovend telefoontje met je collega’s is het helaas niet gelukt.

Ik krijg bij het opstarten van de app een leeg scherm. Bovenin zie ik ‘Mobiel’ en ‘Thuis’, onderin vier tabjes. Voor de rest is het scherm leeg. Ik wilde MB’s overhevelen naar een gezinslid, dat kon in het verleden probleemloos. Nu dus ineens niet meer.

Maar goed, ik heb het opgegeven en ga onze vier abo’s laten overschrijven.

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat is jammer, ik heb er zo ook niet 1,2,3 een verklaring voor. 
Als je wilt kan ik er altijd nog een blik op werpen maar die keuze is natuurlijk aan jou.
Daarvoor heb ik dan wel wat gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?