Beantwoord

MijnKPN ziet mobiel nummer als prepaid, ondanks omzetten naar abonnement

  • 21 March 2022
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Al een jaar staat hetzelfde telefoonnnummer nu als prepaid èn abonnement in mijn kpn. Wil ik iets wijzigen, dan ziet ie m alleen als prepaid. 
hoe krijg ik dat weg? Bellen met helpdesk heeft geen zin met een computer die me steeds ophangt.
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 March 2022, 18:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @LF28, niet zo handig dit 😕 Gelukkig weet ik de oplossing! Je mag je nummer even ontkoppelen en daarna opnieuw toevoegen aan MijnKPN. Als je dat hebt gedaan, zal je zien dat alles goed staat 😊