Beantwoord

Mobiel nummer ontkoppelen van MijnKPN, zonder het andere te ontkoppelen

  • 24 November 2021
  • 1 reactie
  • 423 keer bekeken

Hoi, Ik heb onder mijn producten Internet en mobiel. Onder mobiel heb ik twee nummers staan waarvan er 1 ontkoppelt moet worden. Als ik bij producten kom en vervolgens naar “Ontkoppel product” ga kan ik alleen beide nummers ontkoppelen.

 

Is er een mogelijkheid dat ik 1 nummer (wat onder mijn mobiele nummer valt) ontkoppel?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 November 2021, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag en welkom op het KPN forum @RubyCube. Als ik het goed begrijp zijn beide nummers dus aan elkaar gekoppeld. en staan beide nummers op dezelfde factuur. Je kunt dan niet 1 mobiel nummer ontkoppelen, daarvoor is het nodig dat beide nummers een eigen klantnummer en eigen factuur krijgen. Wil je beide gesplitst hebben, dan kan dat geregeld worden via de KPN klantenservice via het gratis nummer 0800-0402.