Beantwoord

Mobiele aansluiting ontkoppelt de hele tijd in MijnKPN, waarom gebeurt dit en wat kan ik er aan doen?

  • 31 August 2022
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Mijn mobiel product blijft zichzelf ontkoppelen van mijn KPN ID in de app, waarom gebeurt dit, en wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door GeSp 31 August 2022, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Saskia2000 

 

Zitten er meerdere telefoonnummers onder dat abonnement?

Zoiets kan gebeuren als degene met een andere nummer hetzelfde abonnement koppelt onder zijn eigen KPN ID dan wordt het bij jouw KPN ID automatisch ontkoppeld, een abonnement kan maar aan 1 KPN ID gekoppeld zijn. Op het moment dat jij het dan weer koppelt zal het bij de ander ontkoppeld worden.

Je zou dan het abonnement kunnen laten splitsen zodat de nummers op ieders eigen naam komt te staan en ze dan wel als apart mobiel product gekoppeld kunnen worden. Je kunt hiervoor bellen naar 0800 0402.