Beantwoord

Mobiele adres wijzigen via MijnKPN lukt niet

  • 2 February 2023
  • 3 reacties
  • 560 keer bekeken

Badge

Hallo @DKroon, bedankt voor je bericht.

Technisch gezien is het wijzigen van jouw adres voor Mobiel ook een verhuizing. Om jouw adres te wijzigen:

  1. Open de MijnKPN app.
  2. Kies onder ‘Mobiel’ voor ‘Meer opties bekijken'.
  3. Scroll naar onderen en kies ‘Persoons- en betaalgegevens’.
  4. Klik op ‘Verhuizing doorgeven’. Er opent een nieuw scherm.
  5. Onder ‘Ik heb alleen een mobiel abonnement’ klik je op ‘adres wijzigen’.
  6. Je wordt nu gebracht naar de browserversie van MijnKPN.
  7. Ga naar ‘Producten’.
  8. Selecteer het mobiele nummer.
  9. Ga naar ‘Persoons- en betaalgegevens’.
  10. Pas hier het adres onder ‘Persoonsgegevens’ aan. Dit is het registratie adres.
  11. Pas eventueel het factuuradres aan onder ‘Betalingsgegevens’. Dit adres is belangrijk voor KPN Compleet en Husselvoordelen.

 

Je kunt ook de MijnKPN app overslaan en direct naar de Persoons- en betaalgegevens in de browserversie van MijnKPN gaan.

Je krijgt een bevestiging van de wijziging. Daarna kan je via de Verlengshop een nieuw toestel uitkiezen.

 

Lukt dit nou niet? Bel ons dan op 0800 0402. Dan helpen we jou bij het wijzigen van jouw adres. We kunnen je ook direct helpen bij het verlengen van jouw abonnement.

Ik heb hetzelfde probleem, aansluitadres wijzigen lukt niet. Het staat nu goed in MijnKPN (ook factuuradres), alleen als ik wil verlengen dan zie ik nog steeds mijn oude adres als aansluit adres staan. Bellen kan niet zoals geadviseerd wordt, de verbinding wordt verbroken en je krijgt een link.. jawel- naar MijnKPN waar mijn adres al goed staat ingevuld. Ik las ergens anders dat het soms 24 uur kan duren voordat het aansluit adres wordt gewijzigd nadat je het in MijnKPN hebt veranderd.. Mocht dat niet lukken, hoe kan ik dan het best geholpen worden? Bellen kan niet, dan wordt de verbinding verbroken. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 February 2023, 21:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Moegtaar Maksoedan, welkom op ons forum!
Er kan inderdaad even overheen gaan voor zoeits gewijzigd is, op de facturen kan het een paar facturen duren voordat het daar goed staat.

Als het via je MijnKPN niet lukt kun je hierover het beste met ons bellen op 0800-0402, het bandje zou ook moeten doorverbinden met een medewerker

Badge

Klopt helemaal Thomas, bedankt voor je reactie. Het duurt dus echt 24 uur voordat je aansluit adres wordt gewijzigd nadat je het in mijnKPN hebt veranderd. Ik was een beetje ongeduldig maar heb nu mijn nieuwe telefoon kunnen bestellen en zelfs inmiddels binnen 😀

Reputatie 7
Badge +20

Ah top, bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat het gelukt is!