Vraag

mobiele en internet facturen

  • 31 January 2021
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Waarom is mijn adres in Marokko nog steeds niet gewijzigd naar mijn Nederlandse adres, waarom kan ik wel mijn mobiele facturen online zien maar sinds overname door KPN is mijn internet facturen ook spoorloos terwijl mijn mobiele nummer en klantennummer van Telfort voorheen Tiscali aan elkaar gekoppeld is. KPN is voortdurende het spoor bijster én ook onbereikbaar .


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Oortfesma, de Telfort abonnementen maken nu ook gebruik van MijnKPN. Je kunt daar al jouw abonnementen in onderbrengen en dan vervolgens kun je daar ook alle facturen vinden van de gekoppelde producten. Je krijgt de factuur ook elke maand per e-mail. Het kan zijn dat per abuis voor het internet abonnement een verkeerd e-mailadres bij de contactgegevens staat. Als je jouw forumprofiel invult en mij een seintje geeft, kan ik dingen voor je nakijken. 

Beste Jeroen_dB, sinds 2 jaren probeer ik Telfort zo ver te krijgen dat zij het adres van wijlen overleden bij te wijzigen naar mijn nieuwe brief en postadres. Mijn huidige postadres staat op 06-xxxxx. Maar mijn Tiscali Telfort internet adres amoort@telfort.nl en betalingsfactuur staat nog steeds op het oude adres van mijn overleden broer. Met de overname van Tiscale (xxx@xx.xx.) door Telfort kreeg ik een tweede emailadres Geen bezwaar maar regel dan graag ook een ander gewenste adres. Ik hebt gepoogd om mijn telfort klantennummer toegevoegen aan xxxxx. Met de koppeling was ik mijn factuur bestanden kwijtgeraakt. Godzijdank is dit weer terugkomen. Ik wil nu alleen nog met Telfort internet adres koppelen aan het xxxxxx bestand. Als u dit voor mij regelen  en ik u dankbaar want dan hebt ik beide factuur bestanden op één xxxx@xx.xx bestandenoverzicht. Hiermee hoop ik u voldoende en naar behoren geïnformeerd te hebben en wacht uw antwoord af. Met vriendelijke groet uit Fès. Marokko, A.Oort, blokhoofd, coördinator calamiteiten, evaluaties, repatriëringen  en gedetineerden functionaris Nederlandse ambassade te Rabat.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Badge

Zelfs ik ik in ben mobiele account het tefort klantennummer 600******* invul en de laatse 3 cijfers van de bankrekening blijkt dat kpn van niets weet. Raar toch bij een goede overname

Badge

Ik denk er hart aan om maar overstappen. Groet uit Fes. Marokko., blokhoofd, coördinator calamiteiten, evacuaties, repatriëringen en gedetineerden functionaris Nederlandse ambassade te Rabat, mr, drs. ing. Antoon Oort.

Reputatie 7
Badge +19

Het adres voor het Telfort abonnement heb ik nu aangepast en gelijkgetrokken. Beide abonnementen hebben nu hetzelfde Nederlandse post en registratieadres,. Nu kan je het ook weer koppelen aan het KPN ID en MijnKPN.

Beste Jeroen_dB, nochthans vind ik in mijn 06******* geen enkele factuur van Telfort internet abonnement. Dit is toch raar..... want beide abonnement is nu samengevoegd dacht ik. Toe ik vannacht nog eens de toevoeging probeerde op postcode, huisnummer en Telfort klantennummer kreeg steeds weer bericht, U bent onbekend. Het probleem is nog steeds niet opgelost.

Áls ik de vier inlogcijfers van 06****** in tik ziet ik alleen maar de telefoon facturen.  Graag uw hulpverlening met dank vanmorgen uit de ambassade in Rabat.


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb ook pas vanochtend de adressen gelijk getrokken, dus dat het vannacht niet lukte kan kloppen. Je zult het zelf nu nog moeten koppelen aan hetzelfde KPN ID. Ik kan geen abonnementen aan een klant zijn of haar MijnKPN omgeving koppelen. Sowieso krijg je niet 1 factuur voor beide abonnementen. Beide abonnementen staan nu op hetzelfde adres,  dus als je nu het klantnummer van het andere abonnement (dus niet het 06 nummer) invult dan zal het Telfort abonnement ook worden gekoppeld. Dat Telfort abonnement is overigens alleen een e-mail only abonnement. 

 



 

 

Badge

Mobiele klantnuummer: *********

Internet klantennummer: **********

Mobiele telefoonnummer: 06********

SNS bankrekening: NL**SNSB*********

 

Koppelen op 06*******



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy