Vraag

Mobiele nummer kan niet worden gekoppeld aan MijnKPN app

  • 16 December 2022
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Mijn contract bij een andere provider liep gisteren af en dus ben ik op 3 december overgestapt naar KPN omdat wij thuis alles hier van KPN hebben.

Ik kreeg een berichtje over nummerbehoud,hierop kon ik JA zeggen dus dat gedaan.Ook een bevestigingsbericht gehad. 
 

Gisteren dus einde oude provider dus vandaag mij. SIMkaart van KPN gedaan en wilde mij aanmelden in de KPN app en dan krijg ik deze melding..


Kan iemand mij vertellen wat nu te doen?

 

Alvast bedankt..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet hoe ik dit topic verwijderen kan..Ik ben al naar de telefoniewinkel geweest dus weet het antwoord al.