Beantwoord

Mobiele nummers die zijn overgekomen vanuit Dekatel en daarna Yes Telecom zijn onvindbaar

  • 9 November 2022
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

KPN is echt shit ben ooit eens met 2 mobiele nmrs via Dekatel » Yes telecom bij KPN terecht gekomen wat niet mijn keuze was ik werd er gewoon in opgelost als het ware . Die 2 mobile nmrs zijn nergens te vinden in de KPN app . Heb er later voor mijn bedrijf nog 2 mobile nmrs bij genomen bij een KPN shop en die zijn wel zichtbaar . Met die nmrs kan ik alles zelf regelen online maar mijn 2 oude nmrs kan ik niks voor regelen want wat ik ook probeer ze zijn niet zichtbaar te maken . Dus ja al mijn 4 nummers zijn al jaren contract vrij dat vindt KPN niet leuk dus wordt ik door ze opgebeld al een paar maal dit jaar . Dan geef ik dit probleem aan maar ook zei kunnen het niet oplossen cq zichtbaar maken dus ja proffesionaliteit is daar ver te zoeken o ja me weer voor ik weet niet hoe lang vast leggen graag maar iets wat voor hun iets simpels zou moeten zijn hoe maar . Net van mobiel verandert wil graag daarvan de Esim activeren maar das voor mij online niet mogelijk om dat mijn mobiel onvindtbaar is op de KPN site . Dus zal ik 30 km moeten rijden naar de dichtsbijzijnde KPN shop maar of dat succes verzekert is dat vraag ik mij sterk af ben bang dat ik daar ook weer tegen een muur van onkunde aanloop.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 November 2022, 07:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Nou je wordt niet gebeld door kpn maar door iemand namens kpn. Die zit daar om te verkopen en niet om service te geven. Die mogelijkheid hebben ze niet. Hier zit je goed. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc en Vul de betreffende nummers in het vak persoonlijke gegevens.  De wachttijd op een moderater is een dag of vier. 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @TK67. Dat het nummer van een overgenomen provider is gekomen mag er niets mee te maken hebben. Oud-Telfort en oud-Hi nummers kunnen bijvoorbeeld ook gekoppeld worden aan MijnKPN en zijn daar zichtbaar.

Je zegt dat je al dingen hebt geprobeerd, kan je vertellen wat je precies hebt geprobeerd? Dat geeft ons een goed beginpunt om met je mee te denken.

Daarnaast kan je jouw forumprofiel ook volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de bewuste 06-nummers en de laatste 3 cijfers van de bijbehorende IBAN) invullen zoals Joep al noemt, dan kan ik met je meekijken naar de nummers.

Oke heb gevonden wat het probleem is de nummers die niet zichtbaar zijn zitten gekoppeld aan mijn prive email adres op de zakelijke kant van KPN . De zichtbare nmrs op mijn zakelijke email adres maar op de consumenten kant van KPN . Ergens bij afsluiten is er wat fout gegaan en dat zal wel bij mij gelegen hebben. Op desktop PC kan ik nu alle 4 de nummers zien maar wel 2 tegelijk want moet voor elke 2 apart inloggen ofwel zakelijk ofwel consument op verschillende email adressen dus das oke dat stoort mij niet zo .  Maar om mijn Esim te activeren op mijn nieuwe flip 4 tja daar heb je de MIJNKPN app voor nodig en daar zie ik alleen de consumenten kant op dus mijn vraag nu is hoe combineer ik dat hoe krijg ik alles op een email adres oftewel alle 4 de nummers in de mijnkpn app.  

Reputatie 7

Dat verklaart het inderdaad. Als sommige nummers zakelijk zijn en sommige nummers consument kunnen ze niet samen zichtbaar zijn in MijnKPN. De zakelijke en comsumenten MijnKPN omgevingen zijn gescheiden van elkaar, en gekoppeld aan andere achterliggende systemen. 

Over zakelijke abonnementen weet ik niet veel. We hebben een apart forum voor zakelijke abonnementen, daar hebben ze ook een artikel specifiek over de Esim: KPN introduceert de eSIM | zakelijkforum.kpn.com.

Oke we rommelen nog wel even door misschien komen we er ooit nog eens uit

Reputatie 7

Ik ga er vanuit dat dat lukt @TK67, de zakelijke collega's zitten ook voor je klaar mocht het nodig zijn 🙂