Vraag

Niet gebruikt account opzeggen

  • 5 May 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Vorig jaar is het abonnement van mijn buurvrouw door een foutje beëindigd. Ik heb haar geholpen om noodgedwongen een nieuw abonnement af te sluiten. Het moest allemaal online en aangezien de buurvrouw geen  computer had heb ik alles geregeld via één van mijn e-mail adressen en mijn mobiele nummer. Allemaal goed gegaan. Inmiddels is de buurvrouw overleden en is het abonnement opgezegd (door dochter). 
Nu wil ik het e-mail adres voor mijzelf gaan gebruiken bij KPN. Als ik dat echter aangeef, dan krijg ik het bericht dat het e-mail adres al gebruikt wordt als KPN ID op naam van Mevr.XX XX, mijn buurvrouw dus.
Hoe krijg ik die gegevens verwijderd en wordt het adres weer vrijgegeven voor mijn eigen gebruik?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Roef! Goed dat je even aan de bel trekt.

Ik wil graag even met je kijken naar hoe of wat. De gegevens die in jouw profiel staan, die kloppen nog? Bij persoonlijke opmerkingen in je profiel heb ik een e-mailadres gevonden, is dat het e-mailadres waar het om gaat?

Reputatie 3
Badge

De gegevens in mijn eigen profiel kloppen. Ik wil ze gaan wijzigen en het adres dat ik nu wil gaan gebruiken is dus in gebruik bij mijn (overleden) buurvrouw. Ik stuur even een privé bericht met de gegevens.