Beantwoord

Nieuw mobiel abonnement koppelen Mijn KPN

  • 28 October 2021
  • 1 reactie
  • 1199 keer bekeken

Reputatie 2

Goedemiddag,

Ik heb al een mobiel abonnement en een internet/tv abonnement in mijn kpn staan.

Nu maakt mijn echtgenote met haar mobiel ook de overstap naar KPN. Abonnement en nummer behoud is inmiddels goedgekeurd. Ingangsdatum is pas 14-02-2022. Wanneer kan ik dit abonnement koppelen aan mijn KPN? Dit ivm de Hussel voordelen! Als ik het nu probeer te koppelen dan herkent KPN het nummer (nog) niet. Als ik met het tijdelijk toegekende nummer dit doe dan herkent KPN het wel maar het simkaartje is nog niet te gebruiken. Kan ik pas koppelen als het nummer daadwerkelijk geporteerd is?

Alvast dank voor jullie reacties.

 

Gr. 

Rick

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 October 2021, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Rick.van.D, zodra het nummer daadwerkelijk actief is op het KPN netwerk kun je het nummer koppelen in MijnKPN. Bij het koppelen wordt namelijk een sms gestuurd ter verificatie. 

 

De Husselvoordelen staan los van wel of niet gekoppeld aan het KPN ID. Voor het aanmelden van een extra abonnement bij de Husselvoordelen is een online formulier: Hussel aanmelden.Â