Beantwoord

Nieuwe versie MijnKPN app, geen pincode meer en ik zie mijn hussel voordelen niet meer

  • 2 September 2021
  • 10 reacties
  • 855 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Net een update (meer of min een nieuwe versie) van de MijnKPN app ontvangen. Wat me meteen opvalt zijn op elk geval twee dingen:

  • Inloggen kan alleen nog maar met email/wachtwoord, gezichtsherkenning of vingerafdruk, maar niet meer met PIN code. Dit vind ik wel jammer, ik vond die PIN optie wel handig.
  • Ik zie mijn Hussel voordelen niet meer.

Komt dat nog weer terug? Of moet ik (voor de Hussel voordelen dan) die web versie gebruiken?

icon

Beste antwoord door MarjolinaBimbambina 3 September 2021, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de feedback, @Joris62! Voor zover ik weet, zou inloggen met een pincode ook weer mogelijk moeten zijn. Wel is het zo dat je vanaf nu geen viercijferig, maar een vijfcijferige pincode kiest om mee in te loggen. Je vindt deze optie onder ‘Toegangscode’ in de instellingen. Ook wij zien de Compleet en Husselvoordelen niet terug in de app. De vernieuwd MijnKPN is nog in ontwikkeling, dus ik verwacht dat dit ook nog komt. Zo niet, dan zullen we deze feedback zeker doorgeven!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Denise_ ,

Bedankt voor je reactie!

Uiteraard had ik onder 'Instellingen' al gekeken. Maar helaas, niks met 'Toegangscode', zie hieronder. (En nee, onder 'Sneller inloggen'  staat het vervolgens ook niet. Daar kun je alleen maar 'Vinger- of gezichtsherkenning' aanzetten.) Dus misschien kun je het toch nog eens checken / navragen.

 

Reputatie 2

Hi, 

 

we ervaren momenteel een bug waardoor je in sommige gevallen niet kunt kiezen voor pincode. Hier wordt hard aan gewerkt.

 

Groet,

 

Marjolijn

Reputatie 7
Badge +9

@Denise_ en @MarjolinaBimbambina , nadat ik 'Vinger- of gezichtsherkenning' uitgezet had kon ik wel een pincode kiezen. Dus dit probleem is (voor mij dan) opgelost. Blijft nog het probleem dat het gehussel niet zichtbaar is.

Reputatie 2

Dat klopt inderdaad. Beide onderwerpen zijn bekend en wordt aan gewerkt. 

Beste, 

Inmiddels is het 13 september, kan nog steeds niet inloggen met pincode.

Vriendelijke groeten

Oplossing, opnieuw inloggen en nieuwe code instellen.

Met vriendelijke groeten

Kan ook niet op de KPN mobiel app inloggen met pincode. Moet inloggen met mijn kpn id. Dan heeft de app ook geen nut meer kan je zet zo goed naar mijn kpn online gaan.

Reputatie 7

Kan ook niet op de KPN mobiel app inloggen met pincode. Moet inloggen met mijn kpn id. Dan heeft de app ook geen nut meer kan je zet zo goed naar mijn kpn online gaan.

Als het goed is hoef je maar één keer in te loggen met jouw KPN ID en kan je een pincode of vingerafdruk vastleggen waarmee je vervolgens in kunt loggen.

Reputatie 7
Badge +17

@InGarden Wat wjb zegt, klopt helemaal. De eerste keer nadat je de nieuwe MijnKPN opstart, zal je inderdaad moeten inloggen met je KPN ID. Maar daarna kan je in de instellingen jouw inlogmethode wijzigen.