Beantwoord

Nummer koppelen in MijnKPN lukt niet

  • 27 February 2021
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Beste KPN, ik zie dat ik mijn tel.nr. aan mijnKPN moet koppelen maar als ik mijn nr en klantnr invul wordt er gezezegd dat mijn klant nr niet klopt en dat ik meerdere tel.nrs. moet koppelen. Pfffffffffffff wanneer gaat de KPN nu eens de dingen goed regelen!±!!!!! Ik wordt hier zo moe van.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 February 2021, 20:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @GS.Bedrijfsservice, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat het om een zakelijke aansluiting gaat, klopt dat? In dat geval kan je het beste bellen met 0800-0403 of je vraag op het zakelijke forum stellen. Koppelen werkt namelijk iets anders dan bij particuliere abonnementen. Daar zou het voldoende moeten zijn om je 06-nummer in te voeren en daarna de verificatie-sms.