Beantwoord

Omzetten contract van 12 naar 24 maanden

  • 6 January 2021
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb sinds 2017 mobiel plus internet bij KPN. Destijds heb ik contracten voor 12 maanden afgesloten omdat ik nog niet wist of het ging bevallen. Ik wil de contracten nu overzetten naar 24 maanden omdat dat goedkoper is, maar ik zie nergens hoe ik dat via MijnKPN kan doen. Hoe moet dat?

icon

Beste antwoord door Maurice85 7 January 2021, 18:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... nog nooit eerder zo'n vraag gezien. Ook een beetje raar, want die 24 maanden zijn ook al lang voorbij. Ik denk niet dat het kan. Ik denk dat je een nieuw abonnement af moet / kan sluiten.

Ik heb een doorlopend contract, dus dat wordt elke keer voor een volgend jaar verlengd. Maar ik wil het dus omzetten naar een contract voor 2 jaar, dat is op maandbasis goedkoper. Dat moet toch kunnen, lijkt mij...

Reputatie 7
Badge +10

Na het eerste jaar wordt uw contract stilzwijgend maandelijks verlengd, als u niets doet. Als dit het geval is kunt u met een verlenging een abonnement afsluiten voor 24 maanden. Dit zou u via MijnKPN kunnen zien.

 

 

Dank @Maurice85 , ik geloof dat dit het is. Ziet er een beetje ingewikkeld uit, met alles weer opnieuw moeten bekijken, maar ik zie dat ik 1 of 2 jaar kan kiezen. Dus komt goed :-)